2012. április 30., hétfő

28. Mike

Nagyon cukik vagytok, majd csak túlélem. Őiscsakegypasi :D 



Nagyon büszke voltam magamra, ugyanis sikerült olyan embereket felvennem, akik normálisan viselkedtek azután is, hogy Jared-del besétáltunk és nem is titkoltuk, hogy van valami közünk egymáshoz. Nem súgtak össze a hátunk mögött, úgy beszéltek vele, mint egy hétköznapi emberrel és még a lányok se ájultak el, bár nyilván nagy volt az öröm. Jared se majomkodott, elővette a normális oldalát, úgyhogy nagyon jól sikerült az egész meglepi.
-Köszönöm, hogy eljöttél – nyomtam egy puszit a szájára
- Nagyon szívesen, az estére pedig készülj – súgta a fülembe, amitől megremegett az egész testem
Muszáj volt kiterelnem az irodából, mert pont 10 másodpercre voltam attól, hogy letépjem róla a ruháit és rámásszak, amitől persze hízott a mája.
Rengeteg melóm volt, de annyira élveztem mindet, hogy rendszeresen azon kaptam magam, hogy odakint sötét van, és tök egyedül vagyok az irodában. Fáradtan borultam az asztalra és próbáltam elég energiát gyűjteni az estére, amikor megszólalt a telefonom.
-Hallo, Noa Grant – szóltam bele
- Itt meg Mike Harrison
- Úristeeeen – sikítottam azonnal
Mike-kal egy oviba jártunk és hiába kerültünk mindig más suliba, egyetemre meg leginkább városba, imádtuk egymást és bármikor találkoztunk, ugyanott folytattuk, ahol előtte abbahagytuk.
-Hol vagy? Mikor találkozunk? Hogy vagy?
- Ennyi kérdést! – nevetett fel
- Jó hát, vagy 1 éve nem láttalak
- Amúgy Hollywood-ban vagyok. És te? Múltkor írtad, hogy Frisco-ban laksz
- Itt vagy Kaliforniában?! L.A.-ben dolgozom most, mondom a címem, gyere azonnal
Elhadartam a címemet, aztán ott se voltam, rohantam haza. Egyszerűen imádtam Mike-ot, jobban ismert, mint én saját magamat és annyira jó volt, hogy egyikünk se az ellenkező neműt látta a másikban. Ennek ellenére poénból mindig szájra puszival köszöntöttük egymást.
-Szia – estem be az ajtón
Jared a konyhában főzött, miközben valamilyen komolyzene szólt a hifiben.
-Na végre! Már majdnem magamhoz nyúltam – motyogta 2 csók között és felültetett az asztalra
- Várj – nyögtem
- Nem tudok – kezdte el kigombolni a blúzomat
- Jön egy barátom. Bármelyik percben csengethet – fogtam le a kezét, mire csalódottan egy székre rogyott
- Most?! Itthon vártalak, mint valami idióta pincsikutya
- Jó, ne haragudj, de gyerekkori barátom és nem tudom mikor láttam utoljára
- Legalább éjszakára is itt marad? – morgott durcásan
- Nem tudom, lehet
- Akkor hazamegyek. Én csak veled akartam lenni
- Ne sértődj már meg. Komolyan mondom, hogy kettőnk közül legtöbbször te vagy hisztis picsa
- Hát ez kedves. Remélem ízleni fog a vacsora – gúnyolódott, aztán elvonult felöltözni
Az agyam eldobom, de komolyan. Úgy tűnik ő a nő a kapcsolatunkban, aki nyávog és hisztizik, amikor csak tud.
Mike pár percen belül megérkezett én pedig akkora hévvel ugrottam a nyakába, hogy nekitántorodott az ajtófélfának.
-Alig hiszem el, hogy itt vagy – vigyorogtam a vállába temetett arccal, míg ő folyamatosan puszilgatott
- Öhmm… hello – tett le a földre és kezet nyújtott Jarednek, aki egy táskával a vállán figyelte a kettősünket
- Szia. Én megyek Noa, jó lenne eldönteni, hogy mit akarsz
- Miattam ne menj, úgyse maradok sokáig
- Veled akar lenni, nem pedig velem – mártírkodott Jared és szenvedő arccal kisétált
- Gyerekes vagy – kiabáltam utána, de nem izgatta
Mérgesen csaptam be magam mögött az ajtót, de Mike röhögése elfújta a dühömet.
-Mit csinálsz te egy ilyen majom mellett? De most komolyan. Avass be a poénba – ölelt át én pedig fáradtan hajtottam a fejem a mellkasára
- Beleestem baszki. És semmit nem tudok csinálni
- Jájj cicám, utolért az istencsapás?
- Utol… és pótolja az elmúlt éveket is
- Hogy találkoztál vele egyáltalán?
- Interjút kellett készítenem a bandájával
- De… én ezt nem értem. Alig van pár ember, akiben megbízol, de összejössz egy zenésszel, aki folyton úton van?
- Mondtam, hogy ki vagyok ütve. Akkor is bizsereg a gyomrom, ha csak rá gondolok, és amikor rám mosolyog elgyengülök
- Ó baszki – nevette el magát és ölébe húzott a kanapén
Egész éjszaka rinyáltam neki, de kitartóan végighallgatott és meg tudta állni, hogy csak 5 percenként röhögjön ki
-Jó, elég belőlem. Veled mi a helyzet? Szédítesz valakit?
- Az egész világot cicám, az egész világot – húzta ki magát vigyorogva
- Na de most komolyan
- Áhh, volt Minnesotában egy csaj, de mellette is unatkoztam. Komolyan te vagy az egyetlen csaj, akit ilyen hosszú ideig el tudok viselni
- Hát ez kölcsönös – nyomtam egy puszit a szájára, majd visszakucorodtam a karjai közé
Jó volt vele lenni, annyira könnyedén vette az egész életet, hogy igazán tanulhattunk volna tőle. Megettük a Jared által főzött kaját, ami így kicsit fura volt, de Mike elviccelte ezt is, úgyhogy majdnem az orromon folyt ki a bor a végén.
-Itt maradsz?
- Nem tudok cica, folytatnom kell a csajkeresést
- Ne röhögtess már, alig találkozunk – ráncoltam a homlokom
- Tudod mióta nem voltam nővel? Muszáj találnom valakit – vigyorgott töretlenül
- Gusztustalan vagy
- Tudom. Max utána visszajövök
- Pff… köszi - grimaszoltam
- Kösz a vacsit, 2-3 óra és jövök, oké?
- Ha nem fogok épp Jared-del szexelni, akkor beengedlek – csevegtem vele és kitoltam az ajtón
Teljesen hülye ez a gyerek, de lehetetlen nem imádni, amit pontosan tud.  Gyorsan felöltöztem és elmentem Jared-hez, mert a tököm tele volt már ezekkel az állandó veszekedésekkel.
-Szia, bemehetek? – kérdeztem, amikor végre ajtót nyitott
- Persze, én is épp hozzád akartam menni
- Akkor ki kezdje? – kulcsoltam a nyaka köré a kezeimet cirógatni kezdtem a tarkóját
- Mi lenne, ha befejeznénk, amit nálad terveztünk, aztán beszélgetnénk? – susogta, nekem pedig csak bólogatni volt erőm
A hajamba markova húzott magához egy olyan csókra, amibe azt hittem ott rögtön belehalok. Amint megéreztem az ízét a számban, teljesen elvesztettem a fejemet és úgy rángattam le róla a ruháit, mint egy komplett őrült. Nem tudtunk elmenni se a kanapéig sem pedig valami kényelmesig, felfektetett a konyhaasztalra, majd rám mászott és végre eggyé váltunk. Most nem voltak lassú mozdulatok, túlságosan kívántuk a másikat ahhoz, hogy finomkodjunk. Gyöngyözött a homlokán az izzadtság és úgy szorított magához, hogy már szinte fájt, de gyönyör, amit okozott mindennél többet ért.  A körmeimet a hátába vájva élveztem el, amibe szinte beleszédültem. Szaporán lüktetett egy ér a nyakán, miközben a mellkasomon pihent, bár az én szívem se volt sokkal lassabb.
-Szerintem mindent megbeszéltünk – leheltem amikor újra rendesen kaptam levegőt
Mosolyogva húzott fel az összeizzadt asztalról és ölelkezve vezetett be a hálóba. A sötét bordó falak és a hatalmas fekete bőr franciaágy csak úgy árasztotta magából a fűtött szexualitást, a szatén ágyneműről nem is beszélve.
-Nem csodálom, hogy idehozod a csajokat – jegyeztem meg mosolyogva
- Az elmúlt 1 évben rajtad és anyán kívül nem látott lányt ez a szoba
- És ezt most higgyem is el? – könyököltem fel, ő pedig csalódottan hagyta abba a vállam puszilgatását
- Nem érdekel, hogy elhiszed-e, ez tény
Imádtam bosszantani, alig vártam, hogy mikor akad ki valami apróságon, ami egyébként tökéletes marhaság.
-Most min mosolyogsz? – ült fel morcosan én pedig a háta mögé másztam és végigcsókoltam a gerincét
- Csak azon, hogy már nem tudsz úgy felidegesíteni, mint régen. Kezdelek megszokni
- Na most vagy ne csináld azt, amit csinálsz, vagy ne beszélgessünk  - fordult hátra és maga alá gyűrt, aminek egy újabb szeretkezés lett a vége
- Menjünk el fagyizni – mondtam hirtelen valamikor hajnalban
Ő olvasott én pedig a tévét kapcsolgattam, mert hiába a sok testmozgás, egyikünk se volt fáradt.
-Most?! Ne már – nyögött fel
- Igen, most. Gyerünk, öltözz
- Inkább rendeljünk valahonnan
- Nem-nem. Elmegyünk egy éjjel-nappaliba, mint minden rendes ember
- Hajnali fél három van Noa. Én ilyenkor nem járok boltba
- Jól van, akkor maradj itt. De ne is álmodj arról, hogy kapsz fagyit. Sőt, lehet, hogy elmegyek egy másik pasival – ecseteltem neki vidáman
- Úgyse fogsz
- Meglehet. Vagy ha mégis, akkor tévedtél. Na pá – intettem neki és nekiindultam az éjszakának
Túlságosan belebolondultam már, ezért szemet hunytam minden hisztije felett, ami mondjuk lehet, hogy nem túl jó, de ha akarnék se tudnék tenni ellene. Találtam a közelben egy boltot, ami nyitva volt, úgyhogy rendesen bevásároltam mindenféle egészségtelen dologból. Amint kifordultam az ajtón, szembe találtam magam a kalapban és az éjszaka ellenére napszemcsiben álldogáló Jared-del.
-Nem tán meggondoltad magad? – kérdeztem örömittasan
- Nem, csak biztos nem tudod milyen fagyit szeretek
- Eltaláltam? – nyitottam szét előtte a szatyrot
Fölé hajolt, elmosolyodott, majd átölelt és visszasétáltunk a lakásába, ahol aztán az ágyán ülve, dobozból ettük meg a sztracsatella fagyit. Épp giccsesen egymást etettük, amikor megszólalt a telefonom, Mike hívott
-Te komolyan elmentél kefélni ahhoz a majomhoz?
- Igen, zavar?
- Hát annyiban igen, hogy itt dekkolok a lakásod előtt kiscicám
- Ohh – nevettem el magam
- Felteszem nem jössz haza
- De, mert reggel mennem kell melózni. Fél óra és ott vagyok  - nyomtam ki
- Komolyan hazamész? Azt hittem itt maradsz reggelig
- Nem tudok, mert mennem kell fél 8-ra dolgozni és Mike is vár rám
- Noa, az isten szerelmére! Hajnali 3 múlt. Miért vagy olyan, mint egy kibaszott bagoly?
- Csak – adtam egy puszit a szájára és ott hagytam az ágy közepén ülve, kanalat szorongatva
Nem tudom mi ütött belém, de felhőtlenül boldog voltam és zsákba gyűjtöttem volna a csillagokat is az égről. Önkénytelenül mosolyra húzódott a szám a taxiban is és úgy éreztem, enyém a világ.
-Remélem legalább jó volt – fintorgott Mike a korlátnak dőlve, amikor odaértem a házhoz
- Sose volt még ilyen jó. Amikor a hatalmas… - kezdtem vigyorogva, de befogta a számat
- Jó, elhiszem
- Na mi van, nem sikerült senkit sem becserkészned?
- Komolyan ilyen amatőrnek nézel? Kettő csajt is hazavittem, ezért vagyok ilyen kimerült
- Én egy pasival csináltam, de többször, mint 2 alkalommal – suttogtam a fülébe, majd ott hagytam és elvonultam egy gyors zuhanyra
Szokás szerint egy ágyban aludtunk, de egyrészt mindketten ki voltunk elégítve, másrészt pedig soha egy ujjal nem nyúltunk a másikhoz. Alig 2 óra alvás után már kelhettem is fel, úgyhogy nagyjából a mosott szar szintjén voltam, amit még tetézett az újság, amit a szerkesztőségben toltak az orrom elé.

Mike:)

3 megjegyzés:

  1. ééééssss megérkezett egy új pasi
    amúgy nekem szimpi ez a Mike, semmi probléma nincs vele, bolondos pasas, és Noával tök jól elvannak. :D Én hiszek a fiú-lány barátságban :)
    Nagyon tetszett a rész :D találtam még egy kedvenc mondatot: "Miért vagy olyan, mint egy kibaszott bagoly?" tőlem is kérdezték már xD
    Nah és hát azok a forró jelenetek, hát kellet ez nekem így estére :D ;) imádtam nagyon
    valamiért azt is nagyon imádom mikor Jared valamin megsértődik, vagy mikor Noával képesek, valami apróságon összekapni. :D Tetszik ahogy alakul a kapcsolatuk :) Nagyon várom a kövi részt :)
    most ez egy gyors kis komi volt tőlem :D de semmi újat nem tudok mondani, egyszerűen IMÁDTAM *.* :D
    Puszi :P :*

    VálaszTörlés
  2. Zaziiiiii!!!!! <3 <3 <3
    Ahhh,odáig vagyok meg vissza!!! Hát ez az eddigi kedvenc részem az biztos :D :D
    Próbálok így éjféltájt értelmes komit írni,remélem,hogy összjön :D :P
    Egyszerre röhögtem és olvadoztam ezen a fejezeten.Annyira imádnivalóak voltak,a perbeszédek megint nagyon frappánsak voltak és a szerelmeskedések,a fagyievés és a többi is egyszerűen tökéletes volt!! :D
    Nem tudom,hogy mennyire vagy most a padlón,de ezek szerint a szerelmi bánat csak jót tesz neked XD :P
    Mike nekem is szimpatikus fazonnak tűnik így első olvasásra,kiváncsi vagyok,hogy mit hozol majd még ki belőle...na meg persze Noa és Jared kapcsolatából :))
    Még több ilyen Nyuszimanós pillanatot,kérlek!!!!!!
    Várom nagyon a kövit :))
    Puszillak :* <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Zazi!

    Végre hazaértem. Hát csodálatos éjszakám volt köszönhetően a fejezetnek. :) Olyan kis szerelmes, évődős viccelődős hangulat lengett körbe, hogy hamar mély álomba merültem. Kár, hogy nem emlékszem, mit álmodtam.
    Ez a Mike valami hihetetlen arc és tök jók együtt Noával, persze mert tudom, hogy csak barátok és nem kell tőle félni. :P :D Jared imádnivaló, a beszólásain megint behaltam (pincsi, meg a magamhoz nyúltam még mindig favorit xD)
    Nagy kedvenc volt még mikor Noa panaszkodott, hogy belezúgott Mike meg ott helytelenítette. xDDDDD
    "- Beleestem baszki. És semmit nem tudok csinálni
    - Jájj cicám, utolért az istencsapás?
    - Utol… és pótolja az elmúlt éveket is" <3 <3 <3
    Még még sok ilyen részt!!!
    Lurinával értek egyet a szerelmi bánat meg se látszott, sőt!!
    puszillak
    Pixie

    VálaszTörlés