2012. május 1., kedd

Előzetes:)



:*
"- Hát… - gondolkodott el a poharát simogatva
- Mi hát? – akadtam ki
- Nem akartam ebbe belemenni, de ha már így szóba került…
- Nyögd már ki – hajoltam lejjebb, hogy lássam az arcát
- Jó szóval pár hónap múlva jelenik meg az új album, ami sok szerepléssel jár majd, viszont ha azt látják, hogy veled vagyok vagy az interjún elárulom, hogy nem vagyok „egyedül”, akkor eléggé megcsappan az eladás. Érted mire akarok kilyukadni?
- Persze. Arra, hogy egy seggfej vagy, akinek a világ összes pénze se elég – csaptam az asztalra a szalvétámat és kicsörtettem az étteremből
Komolyan le akar tagadni csak hogy a tizenéves fruskák megvegyék a lemezét?! Hogy lehet ekkora pöcs valaki 40 x évesen? Nem érdekel mennyire odavagyok érte, ez azért nálam is kicsapta a biztosítékot, most egy pár napig látni se akarom. Bár ahogy őt ismerem nem is fog keresni, megvárja, hogy én menjek el hozzá. Megint csajként viselkedik. Egy kis elcseszett hercegnőnek hiszi magát.
Bent fortyogtam tovább az irodában, amikor Mike felhívott
-Cica, segíts – suttogott
- Mi történt?
- Összeszedtem egy csajt, de nem tudom lerázni. Itt vagyok nála és nem enged ki – folytatta fojtott hangon, mire elnevettem magamat"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése