2012. április 12., csütörtök

Előzetes :)

Hoztam egy pici részletet, de csak azért erőszakoltam meg magamat, mert annyira édesek vagytok :D Még pár komit simán elviselnék ám. Csak gondoltam szólok :D

"- Te semmin nem akadsz ki? Tuti lány vagy? – hajolt a dekoltázsom fölé vigyorogva

- Utálom az olyan picsákat, akik mindenen kiakadnak. Nincs életük, azért csinálják

- Hmm… kezdem érteni miért kattant rád annyira

Örültem, hogy elfogadott és bár magamnak se akartam bevallani annyira, de sokkal jobb pasi volt Jared-nél. Férfiasabb, kevésbé zűrös, jobban kimutatja az érzéseit és ráadásul baromi helyes is volt. De a könnyű játszmák kit érdekelnek?

Egész nap a városban bóklásztunk, a hideg ellenére fagyiztunk, játszótéren hülyültünk, és ha kedve szottyant, velem a hátán futkározott az utcákon. Fájt a hasam a nevetéstől, amikor délután visszaértünk a lakásba, de legalább teljesen elfelejtettem a Kieran-es dolgot és nem is féltem már. Elég gyors tempót diktált, teljesen úgy viselkedett velem, mint egy pasi haverjával. Nyitott ajtónál pisilt, egy szál alsógatyában flangált a lakásban és simán böfögött az asztalnál.

-Malaac – nevettem rajta vacsi után

- Tudod, jobb kint, mint bent – okoskodott, majd a csengő mobilja után nyúlt

- Shannon szex barlangja, miben segíthetek?... Én? Melyik én?... Áá Jared, hello…Nem tudom, itt van mellettem… Odaadjam?...Oké. Veled akar beszélni – adta át a telót

- Szia

- Hello Noa

- Miért vagy ilyen komoly? – álltam fel és kimentem az erkélyre"

1 megjegyzés:

  1. ohh... meglepetés a javából ez a kis részlet :)
    és mi ez a nagy komolyság?? :O
    Zazi!!! ne csináld ezt velem nem fogok tudni aludni, és belegondoltál már hogy holnap Péntek 13 ???
    mi lesz velünk nélküled???
    Shannon-t imádom, úgy ahogy van.
    Emellett meg már kezd Jared hiányom lenni. :D
    Nagyon érdekesnek ígérkezik az új rész, nagyon várom.
    PusziNyuszi <3

    VálaszTörlés