2012. április 19., csütörtök

Közkívánatra:)





Szóval úgy történt az egész koncert ügy, hogy tesómtól ezt kaptam azt hiszem szülinapomra. Pénteken mentünk barátnőmmel (akinek ez volt 3. 30STM koncertje, ebből kétszer fogta meg Jared-et:D) Bécsbe, szombaton volt a koncert és vasárnap este jöttünk haza.
Mivel neten vettük a jegyet, ezért csak egy bizonylatot kaptunk, amivel mi gond nélkül beálltunk a bazi hosszú sorba a stadion elé (több magyar is volt körülöttünk). Kb 1 óra várakozás után kerültünk sorra, amikor is közölte a jegyellenőr, hogy ezzel nem mehetünk be, el kell fáradni a pénztárhoz és jegyre váltani a papírt... :D Picit voltunk mérgesek.
Na, kiszaladtunk a sorból, be a pénztárba, jegyekkel pofátlanul vissza a sor elejére, be a csarnokba. Beszenvedtük a ruhatárba a kabátokat és bementünk a nézőtérre. Lent ugye álló helyek voltak, körbe fent pedig ülők. Elég sokan voltunk, de a színpad szélénél meg tudtunk állni, szembe volt velünk a backstage egyik bejárata. Már ott álldogáltunk egy ideje, amikor észrevettem, hogy a kabátomban maradt a fényképezőgép... Barátnőmnek mondtam, hogy maradjon ott, nehogy valaki beálljon a jó helyünkre, én pedig mindjárt jövök. Kiszaladtam, elmutogattam a 80 éves ruhatáros néninek, hogy kéne a kabátom. Azt már végképp nem értette, hogy csak ki akarok venni belőle valamit, úgyhogy azzal együtt mentem vissza. Dóri elé pont akkor húztak ki egy kordont, és ha bent maradtunk volna, akkor a kordon kábé benyomott volna minket a nézőtér közepére, de mivel barátnőm nem akart kint hagyni, ezért nem ment oda. Na ez így bonyolult, de a lényeg, hogy a kordon mögött voltunk pont, a színpad mellett.:D Megkérdeztük, hogy miért kell a kordon, azt mondták, hogy a mentősök miatt. Ha valaki rosszul lesz, akkor simán be tudjanak menni érte. Szóval elkezdődött a koncert, nyilván hatalmas ováció és leírhatatlan hangulat. Jared folyton rohangált, volt a színpadnak egy nyúlványa a közönségbe, ott szambázott állandóan.
Aztán amikor a Kill-t énekelte akusztikusan, és vége lett a szövegnek, letette a gitárt, mi meg azt láttuk, hogy az előttünk lévő bodyguard-ok megfogják egymást kezét és nagyon idegesek :D Na akkor volt az, hogy Jared elszaladt előttünk, fel a színpadra. És egy fél pillanatig hozzáértünk a hátához :D Eszméletlen volt !

Az egész koncert egyik fénypontja ez volt: http://www.youtube.com/watch?v=RrtYFwYCvr8 (4:40 környékén)

Nagyjából ekkor vált kezelhetetlenné a Jared imádatom, és ezért döntöttem úgy, hogy ki kell írnom magamból :P

1 megjegyzés:

  1. WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Én is akarooooom!!!!

    VálaszTörlés