2012. április 19., csütörtök

Előzetes :)


"- Figyelj, ezt kettőtöknek kéne megbeszélni. Így is jobban belefolytam, mint kellett volna"

- Ezt meg hogy érted?

- Tudod te azt

- Jaj ne csináld már. Még mindig azon a hülye álmon lovagolsz?

- Ebbe ne menjünk bele, a lényeg, hogy nem fogok kettőtök között közvetíteni. Szeretném, ha együttlennétek? Igen. De nem fogok a késembe dőlni, ha nem így alakul

- Hát ez… kedves

- Nem kell megsértődni, csak gondolj bele. Mindketten 40 fölött vagyunk feleség és gyerek nélkül. Tudod, hogy anya mennyit basztat minket, hogy szeretne unokát? – kérdezte egyre mérgesebben

- Az a baja, hogy nem szülök neki gyereket?

- Nem hinném, de anya a példaképe, és ha neki valami nem tetszik az erősen befolyásolja őt is.

- Akkor ez a baja most is? – világosodtam meg

- Szerintem igen, de mennem kell és nem is akarok erről beszélni

- Öhmm rendben. Szép napot! Szia- nyomtam ki elképedve

Hát én még a gyerek közelében se vagyok, de szerintem ő se. Nem tudom elképzelni róla, hogy valakit jobban szeret magánál, pedig az egy kisbaba esetében nem árt. Nem tudtam napirendre térni az új infók felett, de kicsit megnyugodtam, hogy nem velem van baja, hanem a kedves mama ültetett bogarat a fülébe."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése