2012. április 23., hétfő


Elő szülinapi ajándékhoz előzetes jár :P :D

"Megeresztettem a firkász felé egy lasajnáló félmosolyt, majd visszamentem csevegni a vendégkehez. Az istenért nem akartak hazamenni, ami jó jel volt, viszont már rég Jared-del akartam lenni. A kaja elfogyott, pezsgő is alig volt, de még mindig egy csomó ember sétálgatott a teremben és nem úgy néztek ki, mint akik a közeljövőben lelépnének. Kínomban legszívesebben a falat kapartam volna, de amikor végre az utolsó csapat is elment, szinte őket leelőzve futottam ki az épületből és pattantam be egy taxiba. Az úton kicsit felfrissítettem magamat és már terveztem, hogy hogy fogom leteperni azt a kékszemű, őrületbe kergető pasit a lakásomban.
-Hahó – köszöntem miután berontottam a lakásba

A nappaliban ücsörgött és Emmával skype-olt, úgyhogy vissza kellett fognom magamat, amíg leteszi.
-Elugrok tusolni – tátogtam Jared-nek
Muszáj volt beállnom a hideg víz alá, mert annyira kívántam már, hogy majd felrobbantam. Fürdés után bekentem magam testápolóval, leengedtem a hajamat és egy rövid, pántos hálóingbe bújva mentem vissza a nappaliba. Pimaszul mosolygott rám, amikor meglátott és azonnal el is köszönt Emmától, mondván, hogy „valamit el kell intéznie”. Az ajkaimat harapdálva vártam, hogy végre elinduljon felém és egész éjszakára bevegyük magunkat a hálóba."

1 megjegyzés:

  1. oooooo *.* köszönöm, köszönöm, köszönöm
    <3 nagyon nagyon szeretlek Zaziii <3
    és persze mindenkit nagyonnagyon <3

    VálaszTörlés