2012. április 28., szombat

Előzetes:)


Hoztam egy pici részletet, hamarosan jön az egész ;) köszönöm a kommenteket!:*

"Elhadartam a címemet, aztán ott se voltam, rohantam haza. Egyszerűen imádtam Mike-ot, jobban ismert, mint én saját magamat és annyira jó volt, hogy egyikünk se az ellenkező neműt látta a másikban. Ennek ellenére poénból mindig szájra puszival köszöntöttük egymást.
-Szia – estem be az ajtón
Jared a konyhában főzött, miközben valamilyen komolyzene szólt a hifiben.
-Na végre! Már majdnem magamhoz nyúltam – motyogta 2 csók között és felültetett az asztalra
- Várj – nyögtem
- Nem tudok – kezdte el kigombolni a blúzomat
- Jön egy barátom. Bármelyik percben csengethet – fogtam le a kezét, mire csalódottan egy székre rogyott
- Most?! Itthon vártalak, mint valami idióta pincsikutya
- Jó, ne haragudj, de gyerekkori barátom és nem tudom mikor láttam
- Legalább itt éjszakára is itt marad? – morgott durcásan
- Nem tudom, lehet
- Akkor hazamegyek. Én csak veled akartam lenni
- Ne sértődj már meg. Komolyan mondom, hogy kettőnk közül legtöbbször te vagy hisztis picsa
- Hát ez kedves. Remélem ízleni fog a vacsora – gúnyolódott, aztán elvonult felöltözni"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése