2012. április 16., hétfő

25. Képek

Ha már iskolába nem tudok menni, hasznossá teszem magam itthon és írok :) Remélem tetszeni fog (ez is:P), írjatok jóóóóóó sok komit:D pusz

-Shannon ne csináld már. Mi van Jared-del és a rajongóival?

- Semmi… csak ő … szóval nem mindig tartja a távolságot na

- Ki szokott kezdeni velük?

- Volt már rá példa

- Jó, hát valószínűleg én is elcsábulnék ha ennyien tepernének utánam. Nincs ebben semmi – rántottam meg a vállam, legnagyobb döbbenetére

- Te semmin nem akadsz ki? Tuti lány vagy? – hajolt a dekoltázsom fölé vigyorogva

- Utálom az olyan picsákat, akik mindenen kiborulnak. Nincs életük, azért csinálják

- Hmm… kezdem érteni miért kattant rád annyira

Örültem, hogy elfogadott és bár magamnak se akartam bevallani annyira, de sokkal jobb pasi volt Jared-nél. Férfiasabb, kevésbé zűrös, jobban kimutatja az érzéseit és ráadásul baromi helyes is volt. De a könnyű játszmák kit érdekelnek?

Egész nap a városban bóklásztunk, a hideg ellenére fagyiztunk, játszótéren hülyültünk, és ha kedve szottyant, velem a hátán futkározott az utcákon. Fájt a hasam a nevetéstől, amikor délután visszaértünk a lakásba, de legalább teljesen elfelejtettem a Kieran-es dolgot és nem is féltem már. Elég gyors tempót diktált, teljesen úgy viselkedett velem, mint egy pasi haverjával. Nyitott ajtónál pisilt, egy szál alsógatyában flangált a lakásban és simán böfögött az asztalnál.

-Malaac – nevettem rajta vacsi után

- Tudod, jobb kint, mint bent – okoskodott, majd a csengő mobilja után nyúlt

- Shannon szex barlangja, miben segíthetek?... Én? Melyik én?... Áá Jared, hello…Nem tudom, itt van mellettem… Odaadjam?...Oké. Veled akar beszélni – adta át a telót

- Szia

- Hello Noa

- Miért vagy ilyen komoly? – álltam fel és kimentem az erkélyre

- Nem vagyok komoly, annyit mondtam, hogy hello

- Jó – hagytam rá

- Shannon-nal jól megvagytok?

- Jaja, nagyon jó fej, de kár, hogy nem te jöttél

- Mondtam, hogy sajnálom, mit akarsz még? – emelte fel a hangját

- Hé, vegyél vissza! Annyit mondtam, hogy szerettelek volna látni, nem szemrehányás volt

- Pedig úgy hangzott – puffogott továbbra is

- Mi az isten bajod van?!

- Semmi, mennem kell. Szia – azzal kinyomta

- A testvéred egy faszkalap – közöltem Shannon-nal

- Mert? Mi baja van?

- Nem tudom és ez a legjobb az egészben. Néha bekattan nála valami és elkezd bunkózni meg ilyenek

- Hát ő ilyen, ne akadj fent ezeken

- Kurva jó, hogy mindig én alkalmazkodom a hülyeségeihez

- Figyelj, ő egy 40 éves művész pasi, aki világ életében el volt kényeztetve minden téren. Mit vársz tőle? Hogy most változzon meg? Az is csoda, hogy veled ennyire normálisan viselkedik

- Ja hogy ez a normális?- húztam el a számat

- Naná –vigyorgott teli szájjal

Este Shannon kápráztatott el a főzőtudományával, majd mélyenszántó vita kerekedett arról, hogy ki hol alszik.

-Hát már nem félek annyira – érveltem a kanapé mellett

- És mi lesz, ha rosszat álmodsz?

- Átfordulok a másik oldalamra. Amúgy ennyire kényelmes az ágyam, vagy mi?

- Hát a jóhoz könnyű hozzászokni

- Mondja ezt a pasi, aki 5 csillagos hotelekben száll meg, ahol a matrac felveszi a teste alakját – fintorogtam

- Szerinted a matrac miatt akarok ott aludni? – kacsintott rám, majd mielőtt bármit is mondhattam volna, elvonult fürdő felé

Még mielőtt belépett volna, lehúzta a pólóját én meg úgy bámultam az izmos hátát, hogy nyitva maradt a szám… Remélem Jared hamar észhez tér és normálisan beszél velem, mert a tesója túl közel van hozzám. Biztos ami biztos alapon kivittem az ágyneműt a kanapéra, lehet, hogy ráugrottam volna álmában, ha mellettem alszik.

Elég sokat beszélgettünk még éjszaka, kapcsolatokról, baklövésekről, zenéről, a zenekarról és persze Jared-ről is és egyre szimpibb lett az egész Leto család.

-Na, elmegyek aludni, mert holnap már muszáj bemennem melózni – mozgattam meg az elgémberedett tagjaimat

- Itt hagysz? - nézett fel rám kiskutya szemekkel

- Itt – nyomtam egy puszit az arcára

Nem akartam kísérteni a sorsot, úgyhogy a saját ágyamba feküdtem le és erősen az alvásra koncentráltam a kint fekvő baromi szexi pasi helyett.

Sokáig csak forgolódtam, hol melegem volt, hol pedig majd megfagytam, sehogy se volt jó, ráadásul mintha valaki mozgolódott volna a szobában. Ijedten ültem fel, de amikor Shannon a fülembe suttogott megnyugodtam és mosolyogva dőltem vissza az ágyra magam után húzva őt is. Súlyosan nehezedett rám, de nem foglalkoztam vele, csak az érdekelt, hogy finoman kóstolgatja az ajkaimat én pedig a vágytól már az most a hátát karcoltam. A szobát csak az utcai lámpa világította be, de pont elég volt ahhoz, hogy meglássam a csillogó zöld szemeket, amik szenvedélyesen, de tétován vizslatták az arcomat. Lehunytam a szememet és a tarkójánál fogva magamhoz húztam ő pedig nem tétovázott tovább. A lábaimat széthúzva hajolt újra rám nekem pedig ott helyben végem volt. Kíméletlenül dörgölte magát hozzám, és olyan hévvel csókolt, hogy lassan nem kaptam levegőt. Megállás nélkül nyögdécseltem, pláne amikor el kezdett lefelé vándorolni a nyelve a nyakamon, majd a melleimen keresztül elérte a hasamat, ahol szerencsére nem állt meg. Én a lepedők markolásztam ő pedig a combjaimba mélyesztette a körmeit, miközben megállás nélkül kényeztetett.

-Shannon – nyöszörögtem és pillanatok múlva elélveztem, ő pedig visszatért a csókolózáshoz

Letornázta magáról a pizsiként szolgáló boxerét és végre megadta, amire mindketten vágytunk. Fennakadt a szemem abban a pillanatban, de neki is kihagyott a légzése egy kicsit. Először lassan, majd egyre gyorsabban mozgott bennem, az egész testén gyöngyözött az izzadtság, a sötét, fülledt szobát pedig betöltötték a nyögéseink és hörgéseink. Volt valami vadító ebben a mocskos együttlétben, ami annyira beindított, hogy teljesen elvesztettem a fejemet. Hosszan szerettük egymást, de egy puffanás visszarántott a valóságba én pedig zihálva ültem fel az ágyba.

Egyedül voltam a szobában, az ajtó alatt pedig fény szűrődött be a nappaliból.

-Csak álom volt – nyugtattam magamat, bár nem tudtam, hogy a Shannon-os szex miatt vagyok ennyire ideges vagy a kinti zaj az oka

A mellkasomra szorított kézzel kukucskáltam ki az ajtón, de szerencsére csak ő volt kint és az egyik sörösüveg darabjait szedegette a földről. Elég bizarr volt látni az előbbi álom miatt, ki se mentem volna, ha nem lát meg

-Bocsi, ha felkeltettelek, de álmomban lerúgtam az asztalról az üveget

- Ja semmi baj – ráztam meg zavartan a fejemet és visszamenekültem a szobámba

Ugyanaz a boxer volt rajta, mint álmomban, és amúgy is annyira valóságos volt az egész, hogy egészen meghasonlott állapotba kerültem. Még jó, hogy nem aludt mellettem, lehet hogy csúnya vége lett volna.

Reggel alig mertem ránézni, amit nyilván észrevett és nem tudott hova tenni, de szerencsére egy „dinka” után rám hagyta. Szerencsére este már ment vissza, addig pedig én melóban leszek, már csak az oda utat kell kibírnom.

-Szólj, ha végeztél és eljövök érted, oké? – kérdezte a szerkesztőség előtt

- Nem kell köszi, Max majd hazakísér

- Akkor én minek vagyok itt kislány? – húzta fel kérdőn a szemöldökét, majd kijelentette, hogy eljön

- Hát jó…

- Kicsit lelkesebben, ha kérhetem – nyomott egy puszit az arcomra én meg úgy ugrottam el tőle, mint akit megcsapott az áram

- Mi bajod van?

- Se-semmi – ráztam meg a fejem és besprinteltem az épületbe

A saját fantáziám nem hagyott békén a nap folyamán, teljesen random pillanatokban ugrottak be az álmomban átéltek, aminek az lett az eredménye, hogy tökéletesen hasznavehetetlen voltam. Délután interjúztattam 3 lehetséges munkatársat, de egyik se vett le különösebben a lábamról, pláne miután az egyik közölte, hogy mázlista vagyok, amiért megcsíptem Shannon-t. Látott ugyanis minket az utcán tegnap, plusz valami netes rajongói oldalon.

-Milyen weblapon? – kérdeztem mohón és magam elé húztam a laptopomat

Bepötyögtem a címet és megláttam a több száz tegnapi hülyéskedős képet. Akkor ezért volt Jared olyan majom. Féltékeny a testvérére.

-Öhmm… oké, köszi, hogy eljöttél. Holnap felhívlak az eredménnyel – álltam fel továbbra is a képernyőt nézve

Amint elment a csaj, felhívtam Jared-et.

-Szia. Tudod, hogy semmi nincs köztünk Shannon-nal, ugye? – mondtam azonnal

- Tudom hát. Miért lenne?

- Hát azt hittem láttad a képeket

- Nem láttam semmilyen fotót

- Akkor miért voltál bunkó tegnap?

- Csak rossz napom volt. Milyen képek amúgy?

- Tegnap bent voltunk a városban és hülyéskedtünk, amiről egy csomó fotó készült

- Jó, hogy nem ültetek a 4 fal között. Amúgy gondok vannak a könyvem körül, azért voltam ideges. Holnap hamarabb New York-ba megyek, mert beszélnem kell a kiadóval, ezért viszont le kellett mondanom egy interjút

- Ohh, sajnálom. Ez a Haiti-s könyv, ugye?

- Igen. Na mindegy, majd lesz valahogy. Akkor tuti nem tudsz jönni?

- Sajnos igen. Ma is voltak nálam, és holnap is lesz 5 interjúm. Nehéz megtalálni a megfelelő embert

Elég sokat beszéltünk és a lelkem is megnyugodott egy kicsit, mert megint pillangók röpködtek a gyomromban minden nevetése vagy bókja után. Bárgyún mosolyogva tettem le a telefont, és a vigyor csak tovább szélesedett a délután maradék részében, mivel fél óránként küldött valami sms-t. Tiszta tinik voltunk.

5 körült jött értem Shannon, de a bizarr érzés nem csökkent sajnos.

-Na most már elég baba. Mi a fene ütött beléd?

- Mi-miért?

- Úgy nézel rám, mint aki szellemet lát, pedig ma sminkeltem is

- Bocsi csak… - nem tudtam jó ötlet-e elmondani neki, hogy mit álmodtam

- Csak? – állított meg az utca közepén

- Csak veled álmodtam tegnap és kicsit… fura volt

- Hogy fura? – húzta egy pajzán vigyorra a száját

- Jó elmondom, de ígérd meg, hogy nem használod fel ellenem. Soha. És különösen nem mondod el senkinek

- Ígérem

- Szexeltünk – közöltem ő pedig egy pillanatnyi ledöbbenés után nevetni kezdett

- Én azóta ezt álmodom, hogy Frisco-ba jöttem

- Mi?!

- Nyugi ebben nincs semmi. Te jó csaj vagy én pedig rég nem voltam senkivel. Egyszerű biológia – ölelt át és újra sétálni kezdtünk

Köpni-nyelni nem tudtam, úgyhogy csöndben sétáltunk haza, ami láthatólag nagyon szórakoztatta őt.

9-kor indult a gépe, addig vagy rajtam röhögött vagy a tévét bámulta, amíg én cikket írtam a gépemen. Hívtak a rendőrök, hogy Kieran a reptéren volt és elrepült Brazíliába, de mivel körözési parancs nem volt ellene még érvényben, csak utólag tudták meg. Viszont így arról is szólni fognak, ha visszajön. Én mondjuk akkor nyugodtam volna meg teljesen, ha elkapják, de ez is több volt a semminél.

Shannon nagyon élvezte a helyzetet, hogy egy vigyorral vagy „véletlen”mozdulattal, elszólással totál zavarba tudott hozni, rendszeresen meg is tette.

-Biztos nem akarsz már indulni? - forgattam meg a szemem az egyik ilyen után

- 10 perc és itt a taxi – súgta a fülembe

- Na ezért nem akartam elmondani – bújtam ki a karja alatt és kellő távolságba mentem tőle

- Ne csináld már. Komolyan ennyire kiakadtál?

- Igen, mert Jared tesója vagy

- Nem vagyok közömbös neked – állt meg ledöbbenve

- Ez csak biológia, te mondtad

- Az álom igen, de az nem, hogy ennyire összekuszált

- Szét voltam csúszva, tuti nem lesz ilyen megint

- Hát ne is. Én nem vagyok olyan, aki elszedi a testvére nőjét

- Tudom – motyogtam és erősen elszégyelltem magamat

Nem mintha reménykedtem volna abban, hogy többet akar tőlem, de akkor is pocsék érzés volt. Telhetetlen picsa vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Zaziii!!!!
    nagyon nagyon imádlak, hogy hoztad az új részt :D
    nem kicsit lepődtem meg miközben olvastam, az álom... te jó ég, totál azt hittem, hogy igazi, teljesen összekuszálódtam akkor... huh...és csak álom volt, még jó :) De ha Jared ezt megtudja. Milyen kínos lehetett már Noának, eleve elmondani meg utána a szituk.
    Nah de összességében nagyon jó volt <3
    Imádááás, pusziii :* <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!
    Oh,Shannon...olyan jól sikerült ez a két Leto gyerek :D :D
    Noát nem lehet hibáztatni,mert Shan valóban nyálcsorgató,de ne feledjük el,hogy Noa Jared-hez tartozik,csakis hozzá-ezt csak azért írom,nehogy az legyen majd a vége a sztorinak,hogy Noa és Shannon egymásra talál,mert akkor én kifutok a világból XD XD
    Egyébként nagyon tetszett a történet,mint mindig :) A beszólásokon szakadni tudok-ezek szerint nem csak Jared,hanem Shannon is melletted van...add át üdvözletem :P :D
    Jay mikor fog végre megjelenni?? Folyton csak telefonál...nem panaszkodom,csak már elvonási tüneteim vannak :)))
    Hozd hamar az új részt!!!!! :D :D :D
    Imádlak,puszi <3

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!!

    Ezer köszönet az új részért. Remélem már jobban vagy. Bár olyan ápoló mellett, mint Jared nem hiszem, hogy sokáig betegeskedtél, bár a láz... ugye a forróság. XDDD
    Na de a fejezetről. Imádtam ismét. Hát nem semmi fülledt erotikus álma volt Noának. Kicsit bent rekedt a levegő. Mondom mi? Ezt nem teheti Shannon a testvérével, meg Noa se. Aztán megnyugodtam, hogy csak álom volt. Annyira bírtam, ahogy Noa zavarban volt XD Shannon meg odavágta h ja ő meg már minden áldott este ilyeneket álmodik XDD Csúcs. :D :D
    Noa a kis telhetetlen, amúgy kövezzetek meg, de nekem Shannon abszolúte nem jön be, rajta összeveszni nem fogok veletek. :P Remélem Jared is hamarosan felbukkan. Imádom a kis bunkó fejét. :D :D <3
    Puszillak
    Pixie

    VálaszTörlés