2012. március 3., szombat

Előzetes :)


Annyira nagyon cukik vagytok a kommentekkel és pipákkal és képekkel és mozgóizékkel, hogy egészen meg vagyok hatva :D Gyorsan fel is töltök egy kis részletet a kövi fejezetből :P xx


"-Szia – fordította maga alá a szemben lévő széket Tomo

- Öhmm hello. Mit keresel te itt? – kérdeztem csodálkozva és rögtön tekintgetni kezdtem körbe

- Elugrottunk kávézni

- Akkor ezért van itt ekkora tömeg

- Jah, Jared-ék még ott vannak valahol hátul – bökött az ember kupac felé

Azonnal megszólalt egy vészcsengő a fejemben, hogy sürgősen lépjek le, de mozdulni is alig bírtam.

-Miért pont ide kellett jönnötök? – nyögtem fel és pakolni kezdtem a cuccomat

- Mondjuk mert ez van legközelebb a hotelhez, de mi bajod van?

- Semmi, csak vissza kell mennem melózni – álltam fel zavartan és ott hagytam

- Ilyen a világon nincs! – mondogattam magamban

- Noa, várj – kiáltott utánam valaki én pedig úgy torpantam meg, mint aki falnak ütközött

- Nem is akartál köszönni? – kérdezte Jared kicsit lihegve

- A tegnapi kis incidensünk után nincs sok kedvem veled bájologni"


2 megjegyzés:

  1. Júúúúúúúúúúj most még jobban várom a frisst!!
    Hihi állj ellent, ha tudsz Noa!! :D
    *kárörvendőenkuncog*
    Sok puszi Neked Zazi a részletért!
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Neee..Neee.. :D Már most dörzsölöm a kezeimet, hogy " nesze neked Noa, úgyis ott maradsz vele XD " Bár, őt ismerve..esélyes egy újabb szócsata..esetleg egy krva nagy füles Jarednek XD Nagyon várom már!! Pusza: Szasza

    VálaszTörlés