2012. március 23., péntek

Előzetes :)

Megjött a pici részlet, ígérem dolgozom a folytatáson és remélhetőleg meg is lesz valamikor a hétvégén! :)

"Út közben felkaptam a cigimet és az erkélyen folytattam az értetlenkedést. Hogy lehet valaki ennyire messze a valóságtól? Komolyan olyan, mintha még sose lett volna nője és nem tudja hogy kezelje ezt az egész helyzetet. Jared nem jött ki utánam, az ágyon feküdt és a Blackberry-jét nyomkodta, amikor visszamentem.

-Hogyhogy még itt vagy? – kérdeztem flegmán

- Ezt most hagyd abba, mert tényleg hazamegyek

- Pont leszarom, hogy mit csinálsz

- Téged komolyan nem lehet elviselni – motyogta mérgesen és magára kapkodta a ruháit, majd rám nézett, megrázta a fejét és lelépett

Ott álltam a sötét hálóban egy szál pólóban és egyszerre akartam nevetni és sírni, nyilván az utóbbi nyert. Hogy lehettem megint ekkora idióta picsa?! Nem is tudom, hogy mit hittem, annyira más az életünk, hogy azt lehetetlen összeegyeztetni, aki azt mondja, hogy mégis, az vagy hazudik vagy vak. A szex tényleg eszméletlen volt, de az a baj, hogy sokkal jobban kedvelem, mint gondoltam, úgyhogy baromi fáj ez az egész. Jó is, hogy lelépünk Narával, mert bekattannék ha csak ezen rugózna az agyam…"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése