2012. március 14., szerda

Előzetes :)

Annyira kíváncsiak voltatok Jared gondolataira, hogy ez most az ő szemszöge lesz az előző rész kapcsán :) love.


"Visszafelé menet áthívtam Shannon-t, hogy dumáljunk egy kicsit és győzködni kellett ugyan, de beleegyezett. Ott ültünk az ágyon és az elején vagy 10 percig azt hallgattam, hogy mekkora paraszt vagyok, utána pedig Noa lett a téma.

-Most mit akarsz, mit mondjak? Jó csaj. De láthatóan ez neked is feltűnt

- Hogyne tűnt volna fel – sóhajtottam egy nagyot

- Mit töketlenkedsz? Sose volt bajod az ilyenekkel

- Jó, de ő más. Idegesítő és semmi nem hat rá, ami más nőknél bevált.

- Örülj neki, hogy nem egy újabb üresfejű csitri, mint a legutóbbi… - mondta szemrehányóan

- Tény, hogy Anne nem volt a legjobb választás… felejtsük is el

Kb. 2 hónapig együtt voltam Anne-val, aki modell volt, de alig találkoztunk, ráadásul annyira hülye stílusa volt sokszor. Az arca tetszett csak.

-Tudod mi a te bajod?

- Na mi? – kérdeztem kíváncsian

- Az, hogy most meg kéne küzdened egy csajért, amihez nem vagy hozzászokva. Általában a közelségedtől leesik a bugyijuk. Hát Noának nem. Csípem ezért – tette hozzá röhögve"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése