2012. március 26., hétfő

Előzetes :)


A suli várhat, inkább nektek írok :D ti legalább értékelitek :D XD Majdnem kész van az új rész, 1-2 nap;)

"Csak hallani akartam a hangját vagy szimplán veszekedni vele egy nagyot, már az is elég lenne. Ha nem törölte volna ki Hank a számát, már tuti felhívtam volna. Elővettem a telefonomat és bekapcsoltam, hátha történt valami azóta, hogy mérgemben megszakítottam minden kapcsolatot a külvilággal. Pár hívás ilyen-olyan számokról és egy sms, szintén ismeretlenről.

„Nem akarom, hogy haragudj rám, beszéljünk. Folyton hívlak de nem veszed fel…J”

Mégiscsak hozzá tartozott az a szám. Annyira még bódult voltam, hogy sutba dobva a mérgemet és talán méltóságomat, megnyomtam a hívó gombot. Azt se tudtam milyen városban vagy időzónában van, csak kalapáló szívvel vártam, hogy megszakítsa azt az idegesítő monoton búgást.

-Na végre, jól vagy?

- Persze, csak … kikapcsoltam a telómat – neki se kell tudnia minden részletet

- De miért nem vetted fel, amikor hívtalak?

- Szerinted? Nem igazán akartam veled beszélni – mondtam mérgesen

- Mi itt vagyunk New Yorkban. Megvolt a koncert, most meg csak pihenek – váltott témát

- Mi meg eljöttünk bulizni Narával, de szerintem lassan megyünk is

- Na és bepasiztál? – kérdezte könnyednek szánt hangon

- Nem a te dolgod

- Szóval igen. Hát nem tartott sokáig – keményedett meg a hangja

- Egyáltalán semmi közöd nincs ahhoz, hogy mit csinálok – vágtam vissza"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése