2012. március 16., péntek

15. Férfi szemmel

Ez most elég fura rész lett, visszamenőleges Jared szemszög, amilyet még nem csináltam és esélyes, hogy nem is fogok, mert nem tetszett :D Mivel már be lett harangozva, ezért felteszem, de a kövi rész már Noa lesz és az előző folytatása. Na, kellően bonyis lett. :D Köszönöm a kommenteket! <3

Jared

-Nem érdekel, oldd meg Emma! Ez a dolgod. – mondtam mérgesen

- Hogy te mekkora egy fasz vagy! Nem csodálom, hogy Noa se kedvel

- Hogy jön ide az az idegesítő kis senki? – morogtam sértődötten

- Na jó, elég. Nem tudlak tovább elviselni

Csak annyit kértem tőle, hogy maradjunk még egy napig és tegye át a repjegyeket. Ez akkora kérés egy asszisztenstől? Nem hinném.

-Szedd már össze magad! Miért vagy ilyen paraszt mindenkivel? – kérdezte szemrehányóan Shannon

- Semmi extrát nem kértem, csak plusz 1 napot. Miért akad ki ezen mindenki?!

- Azért baszki mert olyan stílusban beszélsz a körülötted lévőkkel, hogy lassan mindenki megutál

- Te is? – kaptam rá a tekintetem félve

Azt nem tudnám elviselni, ha a saját testvérem úgy nézne rám, mint egy marék hernyóra.

-Én a tesód vagyok. Nekem nem szabad – tette hozzá röhögve

- Kérhetek valamit?

- Ha nagyon muszáj…

- Hoznál nekem licsit?

- Ne már – rázta meg a fejét hitetlenkedve

- Légyszi

- Nem utállak, de per pillanat engem is megőrjítesz – pattant fel és ott hagyott

Nem akartam kimenni az utcára, mert délután is megkergettek és most tuti lekiabálnám őket. Tomo nem volt a hotelben, Shannon lepattintott, szóval vagy elküldök egy idegent vagy pitizek Emmának. Nyilván nem eszek meg valamit, amit egy ismeretlen hoz nekem, úgyhogy maradt az utóbbi. Átsomfordáltam Emmához, bár elég kevés esélyt láttam a sikerre, az elmúlt 3 napban már másodjára húztam ki a gyufát, pedig imádjuk egymást.

-Inkább beljebb se gyere – szólalt meg ahogy benyitottam

- Légyszi… beszélgessünk. Elmondom miért vagyok ilyen

- Pontosan tudom az okát – felelte higgadtan

- Akkor meg te mondd el nekem – motyogtam, amire mintha el halvány kis mosoly lett volna a válasz

Leültem az ágyára és szuggerálni kezdtem az arcát, amit sose tudott sokáig elviselni, most is fanyalogva ugyan, de rám nézett.

-Fejezd be!

- Naa… légyszi – mentem oda hozzá és átöleltem hátulról

- Tudod, hogy nem szeretem, ha így beszélsz

- Tudom, és igazad van. Sajnálom

- Jó. Miért jöttél?

- Hát ezért – füllentettem

- Jared

- Szeretnék licsit- súgtam a fülébe

- Én pedig egy kis tiszteletet – súgta vissza

- Légyszi

- Most utoljára – csukta be a laptopját

- Angyal vagy, imádlak – nyomtam egy puszit az arcára

- Na, elég legyen a nyalizásból – tolt el mosolyogva

- A szobámban leszek

Visszafelé menet áthívtam Shannon-t, hogy dumáljunk egy kicsit és győzködni kellett ugyan, de beleegyezett. Ott ültünk az ágyon és az elején vagy 10 percig azt hallgattam, hogy mekkora paraszt vagyok, utána pedig Noa lett a téma.

-Most mit akarsz, mit mondjak? Jó csaj. De láthatóan ez neked is feltűnt

- Hogyne tűnt volna fel – sóhajtottam egy nagyot

- Mit töketlenkedsz? Sose volt bajod az ilyenekkel

- Jó, de ő más. Idegesítő és semmi nem hat rá, ami más nőknél bevált.

- Örülj neki, hogy nem egy újabb üresfejű csitri, mint a legutóbbi… - mondta szemrehányóan

- Tény, hogy Anne nem volt a legjobb választás… felejtsük is el

Kb. 2 hónapig együtt voltam Anne-val, aki modell volt, de alig találkoztunk, ráadásul annyira hülye stílusa volt sokszor. Az arca tetszett csak.

-Tudod mi a te bajod?

- Na mi? – kérdeztem kíváncsian

- Az, hogy most meg kéne küzdened egy csajért, amihez nem vagy hozzászokva. Általában a közelségedtől leesik a bugyijuk. Hát Noának nem. Csípem ezért – tette hozzá röhögve

Volt benne valami, de már nem fejthettem ki, mert az említett lány berobbant a szobába és odadobott elénk egy zacskó licsit.

-Tessék – puffogta a gyümölcsre mutatva

- Mit csinálsz te itt?

- Szerinted Emma a csicskád? – folytatta mérgesen én pedig az se tudtam mi van, de már most felidegesített

- Hogy mi van?

- Őt küldted le a boltba, mert neked derogált 10 percet sétálni. Hogy lehetsz ekkora fasz? – pörölt tovább

- Na idefigyelj – mentem közelebb hozzá és lassan, tagoltan kezdtem beszélni – először is velem ne beszélj így a saját lakosztályomban. Másodszor semmi közöd nincs se hozzám, sem pedig Emmához. És harmadszor… tudsz még követni? – kérdeztem gúnyosan

- Fele olyan okos sem vagy, mint gondolod – felelte a tehetetlen dühtől vörösen

- Nem ez volt a kérdés, na de nem baj. Szóval harmadszor pedig, ha azt hiszed vonzó tulajdonság egy lányban, ha csúnyán beszél, akkor nagyon tévedsz – fejeztem be, mire vigyorogni kezdett

- Te komolyan azt hiszed, hogy bármit is adok egy magamutogató, nagyképű és erősen feminin pasi véleményére? – nézett rám azokkal a hatalmas kék szemeivel és komolyan kiröhögött

Nálam ekkor pattant el a cérna, egyszerre akartam megfojtani és addig csókolni, amíg be nem látja, hogy odavan értem. Ő láthatóan baromi jól szórakozott rajtam, de én a robbanás határán voltam.

-Utoljára mondom, hogy menj innen

- Mert mit csinálsz, ha itt maradok? – játszott velem én pedig nem tudtam levenni a szemem a telt ajkairól, amik olyan gúnyosan mosolyogtak rám

Kikapcsolt az agyam és őrültem csókolni kezdtem a karjaimban vergődő lányt. Totál összezavarodtam, mert az egy dolog, hogy nem viszonozta a csókot, de mikor elengedtem csak bámult maga elé.

-Noa – integettem az arca előtt

- Mi az? –

- Hogyhogy mi az? Szívatsz? – néztem rá hitetlenkedve

Én nem bírom elviselni ezt a csajt, ilyen hangulatingadozásai egy csapat klimaxoló nőnek nincs.

-Nehogy már neked álljon feljebb. Te estél nekem baszki – kezdett megint veszekedni

- Na, látom magadhoz tértél

Utáltam, ha egy lány ilyen rondán beszélt, pláne ilyen fiatalon, de nála még ez sem érdekelt volna, ha nem olyan velem, mint a pokróc. Muszáj taktikát váltanom, ha azt akarom, hogy velem legyen, mert az eddigiek láthatóan kudarcot vallottak. Kezdtem belefáradni az állandó vitákba, de vele valahogy mindig ez lett a beszélgetés vége.

-Miért maradtatok itt? – kérdezte egy kis szünet után

Mert találkozni akartam még veled és utáltam annak a gondolatát, hogy a Japános srác rád mászik – feleltem magamban, de neki egy „csak” volt a válaszom, amin, milyen meglepő, megsértődött és felkapta a kabátját

-Nem tán a Japános srácot akarod most szívatni? - szóltam utána sutba dobva a taktikaváltást

- Honnan tudsz te Kieranről? – kérdezte hisztérikusan

Természetesen megint kiabálás lett a dologból, egészen addig amíg a legérzékenyebb pontomra nem tapintott. A munkám és a flört kapcsolatára.

-Azt hiszel, amit akarsz… menjél is el – feleltem a sértésére lelombozva

Utáltam, amikor azzal az arcommal azonosítottak az emberek, aki a színpadon és az interjúkban voltam. Az is én vagyok, de nem szeretem a pattogó, nárcisztikus szépfiú imázst. Noa előtt most lehullott a lepel, amit abban a pillanatban megbántam, amint a vallomásom után elindult kifelé. Csak a családom és Emma előtt merek olyan lenni, és most jön Noa… Csak nőkkel ne kezdjen az ember…

Ott állt az ajtóban és egy pillanatnyi habozás után ott hagyott a szobában egyedül a nyomorommal. Utáltam érte. Gitározni kezdtem, hogy ne gondolkozzak, de Noa visszajövetele még jobban összekuszált. Leült velem szembe és kíváncsian nézett rám, ahogy én is őrá. Visszajött. Számítok neki. Nem akartam elcseszni, feltéve, hogy ez most valami komoly. Erre még nekem is rá kell jönnöm.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    hát.......... őszintén nekem sem nagyon jött be ez a Jared-es rész!! :S nem is értem miért??
    Jónak jó volt, mert ezt azt elárult Jared az érzéseiből, de valahogy ez most nem lett az igazi!!
    De ennek ellenére nagyon várom a folytatást, mert nagyon szeretem a töridet!!
    pu
    GK

    VálaszTörlés
  2. Szia Zazi!

    Jaj ne haragudj, hogy nem írtam előbb, de nálam volt Kim két napig, aztán nekem is írnom kellett, tegnap meg másik programom volt. De már alig vártam, hogy olvassam. GK-nak talán azért nem volt az igazi, mert ugyanazt olvastuk másik szemszögből, de szerinte is jó volt és nekem is nagyon tetszett szóval CSITT!! :D
    Hát én őrült jól szórakoztam. Jared mit képes puncsolni egy kis licsiért! És végre rájött, hogy kell neki Noa!!! *vastaps* a drágának. :D
    A mondat, amin felröhögtem pedig ez volt:"Én nem bírom elviselni ezt a csajt, ilyen hangulatingadozásai egy csapat klimaxoló nőnek nincs." xD Imádom Jaredet és a gondolatait, szövegeit, amit írsz neki. :D
    Kész végem. A vége jajj olyan édes. *-*
    Repülök is a kövi részre.
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés