2012. március 6., kedd

Pici részlet :)


Mentek a találgatások, hogy ki lehet a nőügyes srác, és többen el is találtátok (a 3ból:D). Itt van még egy kis adalék hozzá, és hamarosan jön a teljes rész:) puszikaa


"Olyanok voltunk, mint két rinyáló tinilány, de nem érdekelt, mert jót tett, hogy kibeszéltem magamból. Nem foglalkoztam a bámuló vendégekkel, csak toltam befelé a sushi-t és vagy a srác nyavalygását hallgattam vagy én beszéltem a bajaimról. Szerintem volt benne egy kis fű, mert néha úgy elkapatta magát, hogy csak forgattam a fejem a nagy karmozdulatait követve.

-Na és neked mi bajod? – kérdezte egy hosszú szónoklat után

- Tegnap találkoztam egy lánnyal, aki az agyamra megy – foglaltam össze és még egy sushi karikát tunkoltam bele a szójaszószba

- Hmm… ezzel még nincs gond. A dühös szex az egyik legjobb – elmélkedett bambulva

- Az igaz, de vele még a szex közelében se jártunk. Simán csak veszekszünk, mert annyira… pimasz vagy nem is tudom. De közben meg tök értelmes meg érett… áhh mindegy. Este repülünk tovább, úgyhogy többet nem találkozunk – tettem le a pálcikáimat

- Ezeknél az se számít. Ha már egyszer befészkelte magát a tudatodba, akkor minél messzebb vagy, annál inkább baszogatni fog. Higgy nekem… engem Japánban se hagyott nyugton"

2 megjegyzés:

  1. Jáááj Zazi!!
    Kikészítesz! XD
    Én is sejtettem azért, hogy Kieran lesz az. De nem mertem találgatni. Ááá mamám szépen megbeszélik a bajaikat anélkül, hogy tudnák, hogy ugyanarról a csajról beszélnek. IMÁDNÁM ha minél hamarabb jönne a friss. :D
    Addig is szorgosan szállítom a doppingot. :P
    Pussz
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. TUUUUUUUUUUUDTAAAM! :D JÉÉÉÉZUUSOMM! :D
    Imádom! Komolyan! Jared egy állat! Aszongya rinyáló tinilány!! :D Beszarás! :D Nagyon várom a következőt! Pusza: Szasza

    VálaszTörlés