2012. március 12., hétfő

14. Miért vagy ilyen nehéz eset?!

Meghallgatásra talált a nyavalygásom, úgyhogy töltöm is az új részt :D


Úgy inogtam ott az ajtóban, mint egy nádszál a szélben, egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy menjek vagy maradjak. Pillanat tört része alatt 100 dolog cikázott végig a fejemben, minden bunkó beszólása, édes félmosolya és kedves gesztusa ott kavargott, miközben ő az ágyon ült és a gitárját pengette lehajtott fejjel. Valami aztán hirtelen kilökött az ajtón, ami hangosan csapódott mögöttem. Jobb lesz ez így, nem kell nekem a kavarodás és mindenféle szívzűr, pláne nem egy zenésszel. Annak mindig rossz vége van. Lassan vonszoltam magam a szálloda folyosóján, a puha szőnyegen nem is lehetett hallani a lépteimet. Elhallgatott a gitár is odabent én pedig azt vettem észre, hogy ott állok megint az ajtó előtt és a kilincs felett van a kezem. Olyan voltam, mint akinek kimaradnak bizonyos pillanatok, onnantól kezdve, hogy megcsókolt, egészen mostanáig.

Lenyomtam a kilincset és Jared kíváncsi tekintetével kísérve leültem az ággyal szembeni fotelba. Felvont szemöldökkel vártam, hogy történjen végre valami, de ő meg se mukkant, csak hamiskásan mosolygott rám, amitől sajnos elgyengültem és én is megeresztettem egy félmosolyt.

-Nem fogunk megszólalni? –suttogtam a szoba csendjébe, mire csak a fejét rázta és megütögette az ágyat maga mellett

Nem tudom mi ütött belém, én nem vagyok olyan megszeppenős típus, de most úgy éreztem magam, mint egy szűz tinilány, aki először maradt kettesben a kiszemelt pasival. Hangosan kalapáló szívvel másztam oda mellé, majd a kezébe adtam a gitárt, hogy játsszon nekem. Ástam a saját síromat…

Úgy vette át a hangszert, mint egy kincset, majd lassan pengetni kezdte a húrokat, de láthatóan nem tudta mit játsszon. Mindig új dalba fogott, aztán valamiért egy Cindy Lauper mellett döntött és énekelni kezdte a Time after time-ot. Nem épp a kedvencem, de az ő előadásában el tudtam viselni. Mosolyogva hallgattam, ahogy az utolsó húrt is megpengeti, majd az ölembe tette a gitárt.

-Én nem tudok játszani – kezdtem azonnal tiltakozni, pedig annó próbálkoztam

-Noa, aki nem tud minimum 5 akkordot, az nem így fogja a hangszert. Annyi pedig bőven elég a csodához

Lenéztem a kezemre és automatikusan egy C akkordot fogtam le a gitár nyakán, amin jót mosolyogtam majd ügyetlenül ugyan, de játszani kezdtem. Én nem álszerénységből mondtam, hogy nem tudok játszani, komolyan fájdalmas volt hallgatni, amit alkottam.

-Na, jobban megy, mint gondoltam – mondtam komoly fejjel Jared-nek, aki az állát masszírozva bólogatott, de még így se tudta elrejteni a vigyorát

- Egész jó – motyogta, majd 1 percnyi kínzás után rátette a húrokra a kezét, hogy elhallgattasson

- Mi van? – kaptam fel a fejem még mindig komolyan

- Majd később folytatod. A végén még… begörcsölnek az ujjaid

- Én mondtam, hogy nem tudok játszani – nevettem el magam

- Akkor meg mit szopatsz már megint? Vért izzadtam, hogy ne röhögjek

- Megérdemelted – nyújtottam rá a nyelvemet

- Gyere ide – tárta ki a karját és magához húzott

Ott feküdtünk a puccos, csillogó lakosztályában, ami nagyobb volt, mint az én egész lakásom erkéllyel együtt és csak hallgattunk. A fejem a mellkasán volt, ő pedig a vállamat cirógatta, de semmi több nem történt egész este. Beszélgettünk, veszekedtünk, felkaptam a táskámat, de visszatartott. Ezek ismétlődtek megállás nélkül.

- Hogy volt ez az egész Kieran-es dolog?

- Komolyan az ex-barátodról akarsz beszélni? – kapta fel a vizet

- Hát tekintve, hogy az elmúlt 2 napban te többet beszéltél vele, mint én, ezért igen – ültem fel mérgesen

- Istenem… miért vagy ennyire nehéz eset ?!

- Csak. Na, mondjad

- Semmi nem volt, csak találkoztunk egy étteremben és emlékeztem rá, szóval dumálni kezdtünk és kiderült, hogy mindkettőnk nőügy miatt olyan, amilyen. Aztán meg rájöttünk, hogy te vagy az a nő. Ennyi. Most örülsz? – állt fel és a minibárhoz sétált

Gondoltam valami piát vesz ki, de ehelyett csokit kezdett enni. Az agyam eldobom…

-Egyébként neked mégis miféle nőügyed van velem kapcsolatban? – kérdeztem kíváncsian

Erre nem tudott mit válaszolni, csak meresztgette a szemét és megint bunkózni kezdett, tématerelés céljából, aminek megint a táskafelkapós sztori lett a vége.

-Mi lenne ha nem sértődnél meg minden második percben? – dőlt neki az ajtónak, hogy ne tudjak elmenni

- Szerinted jó kedvemből csinálom? Annyira idegesítő tudsz lenni, hogy …áá – dobbantottam egyet mérgemben

- Ilyenkor olyan vagy, mint egy toporzékoló kislány

- Na pont ezekről beszélek

- Ülj már vissza és beszélgessünk – mondta türelmetlenül

- Ne mondd meg, hogy mit csináljak –morogtam, de visszaültem az ágyra

És ez így ment egészen addig, míg Ruby fel nem hívott, hogy mégis hol a fenében vagyok, mert ő már fél órája ott ül a bárban.

-Basszus ne haragudj, negyed óra és ott vagyok - ugrottam fel

- Hova mész? – állított meg Jared

- Megígértem egy barátnőmnek, hogy megiszunk 1-2 pohár bort este, de totál kiment a fejemből

- Értem. Visszajössz utána?

- Nem gondoltam rá. Megadom a címemet, gyere te, ha gondolod

Nehogy már én járkáljak fel hozzá állandóan… Lefirkantottam egy újság sarkára a címemet, majd egy „hello” után otthagytam. Bűntudatom volt Ruby miatt, még Jared se tudott érdekelni, csak azon voltam, hogy minél előbb a kocsmába érjek.

-Bocsibocsibocsi – ültem le lihegve barátnőm mellé, aki egy mérges pillantás után mosolyogva üdvözölt

- Hol voltál?

- Pff… várj, hozok inni. Aztán mesélek. Te kérsz valamit?

- Még egy ilyet – bökött a poharára

Miután mindkettőnknek volt innivalója, belefogtam a sztoriba onnantól, hogy elmentem a szállodába és összevesztünk már a liftben, egészen a ma esti eseményekig.

-És érted elég egy fél szó és majd felrobbanok tőle! Mondjuk ezzel ő is így van. Egyik pillanatban nyugi van, aztán valami hülyeségen felkapja a vizet, ami engem is felidegesít

- Noa ne legyél már ilyen vak – csattant fel

- Mi van?

- Mit nem értesz ezen az egészen? Odavagy érte és ő is érted. Teljesen egyértelmű

- De ez nem ilyen egyszerű, nehogy már neked kelljen magyaráznom…

Ruby régen együtt volt a Foo Fighters basszgitárosával, Nate Mendel-lel, aztán a mostani férje miatt mentek szét.

-Szard már le, hogy híres. Te úgyse a világsztárt látod benne, hanem a pasit

- Na, pont ebben nem vagyok biztos

- Hogyhogy? – kérdezte meglepetten

- Annyira gyors ez az egész és totál hihetetlen. Addig még csak-csak oké, hogy interjút készítek vele, de az, hogy backstage-be meg a szállodájukba hív, már teljesen abszurd. És nem tudom, hogy ez rajongás-e a zenész iránt vagy valami más érzelem a férfi iránt – húztam el a számat

-Szerintem pontosan tudod erre a választ, csak félsz belekezdeni, amit meg is értek, de Jared jó srác

- Ezt mondtad Kieran-re is – fintorogtam

- Tudom, de ezt most más. Nem érzed magad furán vele, mintha nem önmagad lennél?

- Hát… de. Annyira bátortalan vagyok meg félénk

- Kieran-nel volt ilyen?

- Nem – ráztam meg a fejem – de szerinted az a jó, ha egy pasi mellett nem vagyok önmagam?

- Nem kell így kisarkítani, a lényeg, hogy olyan hatással van rád, hogy nem tudod mit csinálj.

- Neked ez volt a férjeddel? – kérdeztem kíváncsian, mire fanyarul elmosolyodott

- Nem, de Nate-tel igen

- Akkor miért szakítottatok?

- Mert én gyereket akartam, de ő nem volt még kész semmi komolyabb dologra

- Nem bántad meg?

- Néha eszembe jut még, de összességében nem. Tök jó életem van – mosolyodott el

- Akkor mit csináljak szerinted?

- Hogy váltatok ma el?

- Megkérdezte, hogy visszamegyek-e hozzá este, mire mondtam, hogy nem, de megadtam neki a címemet. Folyton ugráltatja az embereket

- Tuti el fog menni hozzád…

- Nem tudom, lehet – rántottam meg a vállam

- Legyél már egy kicsit lelkesebb

- Nem akarok, mert megint az lesz, mint Kieran-nel. Beleélem magam aztán csúnyán pofára esek

- Az ég szerelmére Noa! Fiatal vagy, mikor akarsz kísérletezni, ha nem most? Esküszöm összezárlak vele egy hétre, ha nem ugrassz bele ebbe az egészbe

- Majd meglátjuk – zártam le egy szelíd mosollyal, majd hazaindultunk mindketten

Engem nem olyan fából faragtak, aki elgyengül egy pasitól és megkukul, ha megcsókolják vagy ilyesmi, pedig most ez a helyzet. Egész este ilyeneken gondolkodtam, és ha valami szerelmes dolog kúszott a tudatomba válaszként, azonnal elkergettem és kerestem valami elfoglaltságot. Ennek lett az eredménye egy tiszta lakás, kimosott ágynemű, függönyök és kivasalt ruhák. Még szerencse, hogy nem csak rá gondoltam egész este… Zárásképp bedobtam a sütőbe egy mirelit pizzát és befeküdtem a tévé elé lustálkodni. Este 11 körül kezdtem el vacsizni, mindig is híres voltam az egészséges életmódomról. Valami hülye vígjáték volt csak a tévében, úgyhogy a pizza után mentem is fürdeni majd aludni.

Igazából nem csodálkoztam, hogy Jared nem jött át, bár nem tudtam, hogy ezek után mi is lesz pontosan. Kicsit fáradtan sétáltam a szerkesztőségbe, ahol egy végtelenül unalmas nap elé néztem.

3 megjegyzés:

  1. Ez kééész. xD
    Zazi!!
    Nem is ők lennének. :D :D Elképzelem, ahogy Noa minden ötödik percben felkapja a táskáját, hogy ő most elmegy, aztán Jared mégis valahogy meggyőzi, hogy maradjon. Kicsit azért olvastam volna, ahogy sértegetik egymást, meg megsértődnek. :D Jahj itt nem az a legnagyobb gond, hogy egymáson nem tudnak kiigazodni, hanem az, hogy saját magukon sem. :D
    Ruby-nak tökéletesen igaza van. :)
    Jahj túl szép lett volna, ha Jared beállít este. De miért nem jött? :( :( :'(
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!!
    Siess!!!!!!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Zazi! Ne már! :D Hát én megfojtom Jaredet! Miért nem ment el hozzá?! WÁÁÁ! :D Kiborít! Nem kaphatnék egy apró pici szeletet Shannonból? Léééciii :D Úgy hiányzok, olyan kis édes *___* Miattad lettem Shannon fan :D Ez ennyi :D

    Egyébként...Noa egy állat :D IMÁDOM! :D Teljesen beleéltem magam a viselkedésébe! Itt fortyogtam, hogy mit képzel ez magáról?! *Jared* és mégis mit szól már megint be?! :D

    Erre Noa úgy visszavágott mindig Jarednek, hogy akkor meg vele éreztem együtt :D Kész végem van tőlük! Imádom őket! :D

    Fooolytatást követelek! :D

    Pusza: Szasza

    VálaszTörlés
  3. szia!
    nem nagyon tudok mit hozzáfűzni a fejihez, csak annyit mondhatok: Szuper lett! Gratula érte! :)
    nekem is hiányzott a szóváltásuk, nagyon örülnék neki, ha J szemszögéből a kövi részben erről olvashatnék!! :D
    pu
    GK

    VálaszTörlés