2012. március 29., csütörtök

Előzetes :)

Most sajnos nem tudtam csodát tenni..:D remélem ennek is örültök:)

"-Na mi a menetrend? – kérdeztem amikor visszajött a szobába

- Este egy talkshow, holnap reggel pedig Kanada, szóval jó lenne, ha eldöntenéd, hogy jössz-e vagy sem a jegyek miatt – vont a karjába az ágyon fekve

- Tudod, hogy nem mehetek most el

- Igazából nem értelek – felelte elgondolkodva

- Aztán miért nem? – ültem fel, hogy lássam az arcát

- Kiakadsz azon, hogy nem tudok komolyat kezdeni veled, de amikor esetleg egy lépést tennék a”valami” felé a „semmi”-ből, akkor abba nem mész bele. Mit kéne csinálnom?

- Szerinted miért vagyok itt? Kedvem volt 8 órát dekkolni egy tömény eper illatú kocsiban?!

- Miért volt eper illata?

- Komolyan ez a lényeges szerinted a mondatból? – kérdeztem hitetlenkedve

- Jó mindegy, most is nyíltan játszom, de ha nem akarod ezt az egészet, akkor utána ne nézz rám könnyes szemmel, amiért ott hagylak

- Hogy te mekkora egy seggfej vagy – csattantam fel és a táskámat felkapva kirontottam a szobából"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése