2012. május 7., hétfő

Előzetes :)

Hoztam egy pici részletet csak nektek csak most :P


"- Nem tudok most beszélni vele
- Dehogynem, kapd össze magad, mert hívom – nyúlt a telóm után én pedig annyira meglepődtem, hogy lefagyva hallgattam, ahogy visszahívja a lakásba
- Na, 10 perc és itt van. Gondold át, hogy mit akarsz, akár írhatsz egy listát is, a lényeg, hogy jussatok valamire, mert ez már engem idegesít
- Jó – motyogtam és törölgetni kezdtem az arcomat

Amíg ő kicsit rendet rakott a nappaliban, én megmostam az arcomat és bevettem egy fájdalomcsillapítót.

-Na, itt is van, úgyhogy én megyek. Csörögj rám, amikor végeztetek, és ha gondolod visszajövök. Bár remélem nem lesz rám szükség – kacsintott egyet és miután beengedte Jared-et, lelépett
-Szia – köszönt fáradtan, majd lehúzta a cipőjét és szó nélkül megölelt
Erősen szorítottam a vállát és megint potyogni kezdtek a könnyeim
-Nem akartalak bántani – mondta halkan, de nem engedett el
- Tudom
- Nincs túl nagy gyakorlatom ebben a barát dologban
- Ezt is tudom, de néha elfáradok az „okításban” – váltam el tőle"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése