2012. május 27., vasárnap

Előzetes:)


Hamarosan hozom a teljes részt:)


"Engem is megviselt ez a kis „beszélgetés”, úgy menekültem be a lakásomba, mint valami űzött vad. Kicsit sok volt már ez a hullámvasút, jó lett volna dűlőre jutni úgy minden téren, de ezt ilyen távolságból nem nagyon lehetett. Még ezt az 1 hónapot kellett kibírnunk, amíg ő turnézott, utána elvileg itt fognak stúdiózni Los Angeles környékén. Nem tudom, hogy tényleg látta-e a fotókat, de nem is érdekelt, mert még csak egymáshoz se értünk Charlie-val. Egyébként is, bármit mondhatnék, ha egyszer abban a helyes kis fejében már kreált egy sztorit.
Egész este dolgoztam, Charlie valamikor 7 óra körül hívott, hogy elmehetnénk valamerre, mert végzett minden dolgával. Kitalálta, hogy vezessünk le Santa Monicába az óceánpartra mert ott van egy vidámpark, ahol kiskorában egyszer leesett valami hintáról. Felkaptam egy farmert és egy kockás inget, majd elugrottam Hank-hez a kocsiért és már száguldottam is a szálloda felé. Lassan ment le a nap, de még így is meleg volt. Charlie már lent várt, sajnos nem csúnyult el amióta elváltunk, pedig csak egy sima fekete póló és egy sötétkék farmer volt rajta. Hát mit ne mondjak, diszkréten csorgott a nyálam. Jared ellentéte volt külsőre, izmos karok, széles hát, szőke haj, amit most nem fogott össze…"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése