2012. május 12., szombat

Előzetes :)

Hamarosan folytatom... :D



"-Mi a csuda bajotok van egymással? – kérdezte egyik este, amikor „családi” vacsin voltunk, mindenki hozta a párját
- Semmi különös, gondolom rossz napja van
- Tegnap is ilyen volt veled – tette le a pálcikáját komor arccal
- Akkor rossz hete, mit tudom én. A te testvéred
- Igen, pont ezért nem bírom, ha rosszban van a barátnőmmel. Ülj oda hozzá és béküljetek ki – közölte ellentmondást nem tűrő hangon
- Én nem egy beosztottad vagyok, úgyhogy ne parancsolgass nekem. Elég lett volna, ha megkérsz – morogtam és átmentem az asztal másik végében ülő Shannon-hoz

Nagy nehezen belement, hogy elszívjunk kint együtt egy cigit, ennél már csak az volt nehezebb, hogy szóra bírjam odakint.

-Te komolyan még mindig amiatt a hülye álom miatt vagy kiakadva?
- Igen – felelte kurtán
- És ez már mindig így lesz? Vagy átnézel rajtam vagy pedig bunkózol?
- Nem tudom Noa, nem is akarok erről beszélni – fordított hátat nekem
- Valami van még, ugye? – fogtam meg a vállát, de lerázta a kezemet
- Nem a te dolgod
- Akkor legyél mással köcsög, de ne velem – mondtam mérgesen és elindultam visszafelé
- Várj
- Igen? – léptem egyet vissza
- Esküdj meg, hogy erről nem beszélsz senkinek, különösen nem Jared-nek, rendben? Totál kikészülne"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése