2012. május 30., szerda

35. Ne bízz bennem



A kép elég árulkodó :P
JARED

-Ez a csitri fel akar bosszantani – vágtam a nagy kanapéba a telefonomat
A new york-i irodában voltunk mindannyian, ki-ki a saját ügyeit intézte. Zsongott az egész hely, Shannon a sarokban gitározott, Tomo valami nyaralásról tárgyalt telefonon, de olyan hangerővel, hogy alig hallottam, amit Emma nekem mond.  Aztán kaptam egy sms-t Noától, hogy idejön, és ha van kedvem, akkor találkozhatunk. Mintha a falat kaparnám, hogy láthassam végre…
-Neked meg mi bajod van? – nézett rám Emma
- Hagyjál – morogtam és a fejembe nyomtam a kalapomat, majd kimentem az udvarra
Nem érzi a határokat ez a nő. Mit nő, kislány! Úgy játszadozik velem, hogy észre se veszem, ráadásul én is úgy taktikázok, mint valami kamasz. Utáltam, hogy megcserélődtek a szerepek, általában utánam futnak én pedig vagy hagyom, vagy nem. De most? Pontosan tudja ez a nőszemély, hogy nem hagy hidegen és valami borzalmasan szenzitív radarral érzékeli, hogy mikor vagyok önmagam, és ennek megfelelően viselkedik velem. Nem sok ember ismeri a civil oldalamat, amikor nem dolgozom, nem pózolok, nem vagyok sem rocksztár sem pedig a világ x-edik legjobb pasija, csak egy kopott melegítős, edzőcipős, szakállas zenebuzi fazon. A srácokon és anyámon kívül nem is tudnék mást mondani. Max Emmát, de ott is ő erőlteti, nem én akarom megmutatni magamat. Mindig igényeltem, hogy legyen mellettem valaki, de az nem érdekelt, hogy neki mi kell, esetleg várna valamit cserébe. A mindenki által ismert Jared-et könnyű kielégíteni, fizikailag is és érzelmileg is, pont ezért volt számtalan barátnőm, nőm, ágyasom, hívjuk aminek akarjuk. Volt aki kicsit többet is jelentett, kapott is belőlem szeleteket, de az egész pakkot még senki. Shannon szerint nincs is olyan nő, aki el tudna viselni.
Noa viszont valami olyan őszinteséget és biztonságot sugárzott már az interjún, hogy akaratlanul is ömlött belőlem a szó és olyan dolgokról meséltem neki, amiket csak a közeli barátaim tudnak. Utána meg ez az egész backstage-es őrület… Az eszem megáll. Azzal nyugtatom magamat, hogy csak egy újabb csaj, akit meg akartam szerezni. Azért kerített annyira a hatalmába, mert nem adta könnyen magát, pontosan tudja, hogy pasikban fel kell kelteni a vadászösztönt. Hát neki ez sikerült. Az volt viszont az igazán zavaró, hogy eddig a munka mindig el tudta terelni a figyelmemet mindenről, elsőbbséget is élvezett a legtöbb dologgal szemben. Most viszont Emmának bökdösnie kell, hogy figyeljek, elrontom próba közben a szöveget és múltkor elfelejtettem egy találkozót. Jó, mondjuk a szex még megy mással is, de nem az igazi.
-Derítsd ki melyik géppel jön holnap Noa – hajoltam be az ajtón Emmának címezve
Velem nem fog szórakozni senki. Vagy az én szabályaim szerint játszunk, vagy sehogy. Másnap kivitettem magam Shannon-nal a reptérre és még arra is sikerült rávennem, hogy ő várja a kijáratnál, nekem előjött a tömegiszonyom.

NOA
-Shannon? Hát te? – csodálkoztam el miután felismertem a napszemüveg, sapka és szőr mögé bújt srácot
- Hát én érted jöttem. Jared kint vár a kocsiban
- Nem volt hajlandó bejönni? Az eszem megáll.. – puffogtam és indultam Charlie után
- Most hova mész? – jött utánam
- Munka miatt vagyok itt, de ezt ő is tudja. Majd ha végeztem, felhívom. Ja és gratulálok a romantikusságához – tettem hozzá, majd ott hagytam szegényt az emberkupac közepén
Kint láttam a nagy fekete kocsit, amiben ő ülhetett, de elfordítottam a fejemet és beszálltam Charlie mellé a taxiba.
-Ez mi volt? Ha ő a pasid, akkor megeszem a kalapom
- Nem, ő csak a testvére. A drágalátos „pasim” nem volt hajlandó kiszállni az autóból – gúnyolódtam
- Azért köszönhettél volna neki, annyi időnk még van
- Nem akarok neki köszönni se. Azt hiszi, hogy betol valami ilyen, szerinte végtelenül romantikus dolgot és megint a lábai előtt kötök ki
- Hú de kemény csaj vagy
- Hát bizony. Jegyezd is meg, és eszerint viselkedj – poénkodtam vele
Negyed órás út után parkoltunk le egy szinte csupa üveg épület előtt, amin az „Image Factory” felirat állt.
JARED
Láttam, ahogy szétnyílik a reptér ajtaja, de Shannon egyedül lépett ki rajta. Mégse azzal a géppel jött, amire gondoltam? De hát ki volt kapcsolva a telefonja, gondoltam a repülés miatt. Kipattantam a kocsiból és faggatni kezdtem
-Hol van Noa? Leszállt a gép? Vagy még a csomagját várja? Mondj már valamit – estem neki
- Higgadj már le, mi a fasz bajod van? Megszólalni se hagysz te idióta. Rajta volt a gépen, valami szőke pasassal jött és azt mondta nem tud most jönni, mert dolgoznia kell, de hogy te ezt tudod. Ja és hogy töröld ki a segged az ilyen romantikusnak hidd majdnem felbukkanásaiddal
-Ilyet mondott? – esett ki a szemem
- Nem, ezt én mondom, de az ő szavainak is ez volt a lényege – került meg engem mogorván és beszállt a volán mögé
Megint felültetett!  Én, Jared Leto, ott állok a reptér előtt egy nőt várva, aki szarik a fejemre. Komolyan mondom kifordult a világ a sarkaiból. Beszálltam Shannon mellé és az ölembe vettem Noa ajándékát. Igen, még meglepetést is vettem neki.
Visszahajtottunk az irodába, de a hitetlenkedő és értetlen fejemet nem sikerült elhagynom, úgyhogy Emma rögtön kérdés áradattal fogadott.
-Ne most- emeltem fel a kezem és az emeletre indultam
NOA
-Gyere, erre van az irodám – terelt egy csillogó folyosó felé Charlie, aminek falait mindenféle színes minták díszítették
Tátott szájjal forgolódtam, sose voltam még ilyen luxus irodaházban.
-Ann, mi újság? – szólt a titkárnőjéhez, miközben az elé tolt leveleket nézegette
- Hívott Maxwell, nem jó neki a holnap reggel, azt mondta egyeztessetek új időpontot. Jameson belement az te feltételeidbe, a biciklis projekt prezijét átraktam holnap reggelre, és érkezett 8 új pályázat – darálta a lány
- Húha, ezeket jó lenne ha leír… – kezdte Charlie, de már adta is a listába szedett történéseket Ann – imádlak. Jaj, ne haragudj, ő Noa Grant a Dash vezetője – mutatott be
- Ann Smith, nagyon örülök – mosolygott kedvesen
- Szintúgy
- Az irodámban leszünk, megtennéd, hogy hozol egy kávét?
- Persze, azonnal viszem – pattant fel az apró lány és már ott se volt
Újra és újra azon kaptam magamat, hogy szinte tátott szájjal hallgatom Charlie-t, az aktuális projekteket és a terveit. A Dash fele ilyen izgalmas nem volt…
-Ohh nagyon értesz ehhez – motyogtam miután végigvezetett az egész házon
- Mire gondolsz? – villantott egy piszok magabiztos mosolyt és az ebédlő felé irányított
- Pontosan tudod te, ahogy azt is, hogy most nem hagyhatom ott lapot. Alig nőtt ki a földből. Minimum fél év
- Itt mindig lesz neked hely, elég ha ezt észben tartod
Ebéd közben is a temérdek ötletet adott nem csak munkával, hanem úgy általában az élettel kapcsolatban is. Nem csak szakmailag tartottam nagyra, hanem az emberi oldala is példaértékű volt számomra.
-Látom rajtad, hogy megveszel a pasidért. Na, írj neki sms-t – állt meg a magyarázásban hirtelen
- De honnan tu… – kezdtem csodálkozva
- Nem követsz a szemeddel – mosolygott szelíden és a telefonomra bökött
Tényleg ő járt már a fejemben, írtam is neki, hogy találkozzunk valahol ha ő is ráér. Amint valósabbá vált a találkozó, rögtön gyengébb lettem, tuti bele fogok olvadni a karjaiba, ha meglátom. A fene…

JARED
Idegesen járattam a lábamat, miközben Emma a következő heti programjaimat sorolta, amikből jó, ha egyet elcsíptem. Amint megrezzent a telefonom, mohón kaptam utána, hogy rögtön olvashassam. Noa írt, hogy végzett és találkozzunk.
-Látnom kell. Most. Azonnal – kiabálta egy hang a fejemben, de az ujjaim nem mozdultak
- Hívd már fel, mert esküszöm, hogy 2 percen belül belelöklek a kinti medencébe – morogta Shannon, miközben elment mellettem
Grimaszolva kivonultam a kertbe, hogy felhívjam
-Szia, én vagyok – szóltam bele
- Szia! Most végeztem, ráérsz még? – kérdezte vidáman, ami bennem is oldotta a feszültséget
- Persze. Idejössz az irodába? Fent van nyugisabb hely is, ahol tudunk beszélni és a srácok is látni akarnak
- Oké, mondd a címet
Lediktáltam neki az utcát és a házszámot, majd bontottuk a vonalat.
-„A srácok is látni akarnak?” – kérdezte Shan
- Jó, hát valamit mondanom kellett neki
- Te teljesen hülye vagy? Az bőven elég lett volna neki, hogy megveszel azért, hogy lásd végre
- Nem veszek meg. És ha tudni akarod, azért hívtam ide, mert együtt akarok lenni vele, az meg egy kávézóban érdekes lenne – morogtam és felmentem az emeletre
Tényleg kívántam már, vele valahogy intenzívebb volt a szex, mint más, alkalmi nőkkel. Amíg pakolgattam a szobában, hallottam, hogy lent játszani kezdenek a srácok, nélkülem. Most még ez is hidegen hagyott, folyton Noára gondoltam, a bárgyú, de aranyos mosolyra, amit mindig megkapok, amint meglát és azokra a csillogó kék szemekre, amikben pillanatok alatt el tudok veszni. Mi a fasz van velem?!
Lerogytam a kanapára és a térdem közé hajtottam a fejemet, hogy kicsit lehiggadjak. Legalább kívülről tűnjek normálisnak, ha már belül szét vagyok csúszva. Noa pár percen belül megcsörgetett én pedig szép komótosan lesétáltam hozzá. Már nagyban beszélgetett és nevetgélt Shanonnal, nekem pedig komoly önfegyelemre volt szükségem, hogy kiabálás helyett csak mosolyogjak.
-Szia gyönyörűm – hajoltam hozzá, hogy megcsókoljam, de elfordította az arcát, úgyhogy csak egy puszi lett belőle
Megszégyenülve húzódtam el tőle, majd felrobbantam a méregtől, úgyhogy karon fogtam és kérdés nélkül felvonszoltam az emeletre.
-Egyedül is tudok járni, kösz – szabadította ki a kezét
- Miért nem hagytad, hogy megcsókoljalak? – szakadt ki belőlem a kérdés, amint becsukódott mögöttünk az ajtó
- Mert bunkó voltál
- Én?!
- Igen, te. Utálom amikor úgy beszélsz velem, mint valami buta lotyóval, akit ugraszthatsz amikor csak akarsz
Megütközve néztem rá és belém ragadt a szusz is attól a szomorú nézéstől, amivel engem figyelt. Nem gondoltam volna, hogy ekkora fájdalmat okozok neki.
-Én…én nem akartalak bántani – nyögtem ki és megindultam felé
Nem tudom elviselni, ha egy nő sír, pláne ha az a nő Noa. Szipogva hajtotta a fejét a mellkasomra én pedig úgy szorítottam, mint a legértékesebb gitáromat. Megadtam magam neki. A haját és az arcát puszilgattam, hogy megnyugodjon egy kicsit, majd amikor alábbhagyott a remegése, felemeltem az arcát.
-Szeretnék kérni valamit – mondtam halkan, de nagyon komolyan
- Baj van?
- Azt szeretném kérni, hogy ne bízz bennem. Nem akarlak bántani megint és mivel én se tudom mit akarok, nem tudok ígérni se semmit
Újra remegni kezdett a szája, aztán megindultak a könnycseppek a szeme sarkából.
-Ne, ne, ne sírj – húztam újra magamhoz
Nem megy nekem ez a lelkizős marhaság, nem vagyok jó ebben.
-Tudod mit? Felejtsük most el egy időre ezt az egészet. Örüljünk, hogy együtt vagyunk, rendben?
Megijedtem, mert kicsúszott ez az egész a kezeim közül, már rég nem én irányítottam, bár lehet, hogy egyikünk sem. Odatereltem a kanapéhoz, bár ilyen hangulatban nem igazán volt kedvem a szexhez. Ő viszont elengedte magát, egyre szenvedélyesebb puszikat adott, és az csak dobott a dolgon, hogy az ölembe feküdt. Egy pillanatra felugrottam szinte, amikor hozzámért, majd jóleső bizsergés áradt szét bennem. Piros szemű nő ide vagy oda, mégiscsak pasi vagyok és a telt ajkak a gyönyörű melleivel párosítva rendesen beindították a fantáziámat. Én se voltam rest, a kezdetben nyugtatónak indult simogatások is egyre intimebbek lettek és a felsőjén is alig volt már begombolt gomb. Addig mocorgott, amíg az ölembe tornázta magát, a karjait pedig a nyakam köré fonta. Úgy tekerte a csípőjét, hogy alig kaptam levegőt, ráadásul a nyelve is folyton a számban volt, nem mintha bántam volna. Melltartó kicsatolásban mindig béna voltam, most is két kéz kellett a művelethez, de már az se érdekelt volna, ha le kell vágnom róla, csak végre szabadok legyenek. A kezei már valahol mélyen a nadrágomban jártak és olyat műveltek velem, amire csak ő volt képes. Imádtam a női lábakat, különösen harisnyában, de most egy kanál vízben megfojtottam volna a feltalálóját, mert kettőnk közé állt az a leheletvékony anyag. Noa nem hagyta, hogy azzal vacakoljak, egy pillanat alatt lemászott az ölemből és szájjal kezdett kényeztetni. Hátrabukott a fejem az élvezettől, miközben egyik kezemmel a haját markolásztam, hogy irányítsam kicsit, a másikkal viszont csak kapaszkodni tudtam. Sose volt szükségem sok időre, hogy készen álljak, de vele még annyi se kellett. Felhúztam magamhoz, hogy megcsókoljam, majd én is kényeztetni kezdtem. Azt akarom, hogy jó legyen neki. A legjobb. Velem.
Eszeveszett, szenvedélyes, erotikus és fullasztó volt megint az együttlétünk, ezerszer többet ért, mint bármelyik gyors numera az elmúlt hónapokban. Elgondolkodva cirógattam a vállát, ő pedig a mellkasomon rajzolgatott valamit. Bármelyik normális férfi ölne egy ilyen nőért, de én beparáztam. Nem vagyok biztos benne, hogy a zenén kívül még egy szerelemnek van helye az életemben.

3 megjegyzés:

  1. ohhhhhhh olyan jó, hogy most ilyen hamar hoztad az új részt :D
    azt hittem a reptéren Jared lesz, teljesen megvoltam győződve róla... de nem ahhh... mekkorát néztem akkor... nem hiszem el beküldi a tesóját. >.< nah mindegy első sokkon valahogy túl is suhantam, mert érdekes dolgok következtek utána... a kép tényleg mindent elárult...khm... :D jah még előtte ez a kis kiborulás, meglepődtem nagyon, hogy Noa sírt :'( de Jared olyan cuki volt ahogy próbálta nyugtatni <3
    érdekes dolgok ezek, hogy Jared valójában milyen " kopott melegítős, edzőcipős, szakállas zenebuzi fazon " ez a kedvenc részletem most :D <3 meg az utolsó mondata a fejezetnek... olyan elmondhatatlanul találó, imádtam <3
    És amúgy meg, nem vagyok én egy nagy szakértő, de nagyon jól írsz, egyszerűen fogvatart a sztorid, és nem ereszt, és ez ki****ott jó <3
    Imádlak Zazi, esküszöm egy élmény olvasni :D
    puszi :*

    VálaszTörlés
  2. Szia Zaziiii!!!!! <3
    Először is: bocsi,hogy az előző részhez nem komiztam,de vhogy kiment a fejemből...lehet,hogy a facebook miatt :)
    Másodszor: Love is in the air...Jared bekapta a legyet,nem de?? :D :D Imádtam a nyuszi kis fejének minden egyes gondolatát :D Persze a másik pillanatban már bosszankodtam,hogy hogyan születhetett a világra még két ilyen makacs öszvér...egyik roszabb,mint a másik. Legszívesebben bezárnám őket egy hétre egy szobába,kiváncsi vagyok,hogy melyikük jönne ki élve XD
    De persze ezért is imádom őket ennyire :D Viszont ha Noa még egyszer elkezd hisztizni valami miatt,én esküszöm,hogy agyon ütöm :P :D Jared meg maradjon ilyen kis cukorfalat nyuszimanó,mert el kell tőle ájulni :)) Már megtörhetne az a bizonyos jég,hogy ezek ketten eltudjanak tölteni egymás mellett egy hetet nyugalomban,szerelemben stb. XD Szóval beláthatnák végre,hogy mennyire imádják egymást :))
    Tarom Mona véleményét,én is megszállottja lettem ennek a történetnek.Akárhova megyek,akármit csinálok,mindig szembe jut Jared vagy Noa :D :D Meg persze ti is drága kis nyuszinék <3 <3 <3
    Nagyon-nagyon várom a kövit!!!!!!!!!!!!
    Millió puszika :*

    VálaszTörlés
  3. Szia Zazi!

    Csak ismételni tudom magam, kifogytam. :D Nagyon szuper volt, csak kapkodtam a fejem. Jared küzd az érzés ellen, Noa is harcol, de azt se tudja, mi ellen. xD Eszméletlen, mindig kitalálsz valamit, amire abszolút nem számít az ember. Charlie irodájának bemutatása is fantáziadús volt. A kapálózó Jared meg áhh kééész. :D De mi az, hogy eddig is összefeküdt mindenkivel? Mit is ígértem neked Jared? Rálépek ám!!!
    És a vége! *-* Hosszú menet lesz, de remélem megtörténik és Jared képes lesz egyszerre szeretni a zenét és Noát.
    Minden szavát imádtam!
    Sose legyen vége!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés