2012. május 13., vasárnap

31. Titok


Félelmetes mire nem képes néhány kép a chat ablakban...:P 




-Súgok valamit – intett magához a kocsiban Jared
- Hmm? – hajoltam oda, de ő a nyakamat és az arcomat csókolgatta
Mosolyogva tettem át a hajam a másik oldalra, hogy még jobban hozzám férjen és én is simogatni kezdtem. Nem normális, hogy egy 40 éves pasinak ilyen kemény a hasa, hogy mást ne is említsek... Bármilyen sekélyes is volt, de lezavartunk egy menetet a limuzinban, amit aztán több másik követett a lakásomban és majdnem a lépcsőházban is. Igaz, hogy még csak 1 napja voltunk együtt, de volt viszonyítási alapom úgyhogy megállapítottam, hogy valami változott a szexben. Szenvedélyesebb lett, már ha ez még lehetséges. Jared mozdulatai és csókjai követelőzőbbek voltak, mint azelőtt, nem mintha bántam volna. Volt egy kis „ő a barátnőm, jogom van szexelni vele” érzésem.
-Kiakadnál, ha hazamennék? – kérdezte valamikor hajnalban
- Miért nem akarsz itt maradni?
- 8-ra mennem kell tárgyalni és még át kell öltöznöm meg ilyenek. Szóval vagy 1 órával hamarabb kéne kelnem
- Úgyhogy inkább hajnali 4-kor hazamész?
- Igen – bólintott vigyorogva
- Fura egy szerzet vagy. Na tűnés, hagyj aludni – húztam a fejemre a takarót, de ő bebújt alá, adott egy csókot és csak aztán ment
Még 2 napot volt velem Los Angeles-ben, de aztán folytatták a turnét, viszont csak 1 hónapuk volt hátra. Emma azt mondta, hogy ilyenkor általában több hónapot pihennek a srácok, most viszont azonnal el kezdik felvenni az új albumot. Valahol Beverly Hills-ben van a stúdió, de valószínűleg LA-ben fog lakni az egész bagázs. Eléggé összehaverkodtam Tomo-val is és Emmá-val is, viszont Shannon továbbra is úgy nézett rám, mint egy marék hernyóra. Többször próbáltam beszélni vele, eredménytelenül. Ráadásul Jared-nek is feltűnt, hogy feszült köztünk a hangulat
-Mi a csuda bajotok van egymással? – kérdezte egyik este, amikor „családi” vacsin voltunk, mindenki hozta a párját
- Semmi különös, gondolom rossz napja van
- Tegnap is ilyen volt veled – tette le a pálcikáját komor arccal
- Akkor rossz hete, mit tudom én. A te testvéred
- Igen, pont ezért nem bírom, ha rosszban van a barátnőmmel. Ülj oda hozzá és béküljetek ki – közölte ellentmondást nem tűrő hangon
- Én nem egy beosztottad vagyok, úgyhogy ne parancsolgass nekem. Elég lett volna, ha megkérsz – morogtam és átmentem az asztal másik végében ülő Shannon-hoz
Nagy nehezen belement, hogy elszívjunk kint együtt egy cigit, ennél már csak az volt nehezebb, hogy szóra bírjam odakint.
-Te komolyan még mindig amiatt a hülye álom miatt vagy kiakadva?
- Igen – felelte kurtán
- És ez már mindig így lesz? Vagy átnézel rajtam vagy pedig bunkózol?
- Nem tudom Noa, nem is akarok erről beszélni – fordított hátat nekem
- Valami van még, ugye? – fogtam meg a vállát, de lerázta a kezemet
- Nem a te dolgod
- Akkor legyél mással köcsög, de ne velem – mondtam mérgesen és elindultam visszafelé
- Várj
- Igen? – léptem egyet vissza
- Esküdj meg, hogy erről nem beszélsz senkinek, különösen nem Jared-nek, rendben? Totál kikészülne
- Mi történt? – kérdeztem félve
- Rájöttem, hogy anyánk megcsalta apát
- Hogy mi van?
- Igen, jól hallottad
- De mikor?
Nem értettem az egészet, elvileg már több mint 10 éve meghalt az apukájuk, hogy derült ez most ki
-Voltam anyánál pár napja, épp a padlást pakolta és én is segítettem neki. Aztán egy dobozban találtam egy csomó levelet valami Cliff-től. Rákérdeztem és nagy nehezen bevallotta
- És ez annyira nagy dolog? Már rég volt
- Noa, ha Jared-del 1 dologban biztosak voltunk ebben elbaszott világban, az a családunk volt, élen a szüleink házasságával, érted? Szóval igen, nagy dolog
- Azt hiszem kezdem érteni…
- Jared valósággal isteníti anyát
- Igen, ezt tudom – fintorogtam
- Szóval nem veled van bajom
- Ezt jó tudni, de szerintem el kéne mondani Jared-nek. Úgyis kiderül egyszer
- Ha te is tartod a szád, akkor nem fog. Anya előttem égette el a leveleket
- Miért mondtad el? – fakadtam ki
- Te akartad!
- De nem tudtam, hogy ilyen titokról van szó! Most nekem is titkolóznom kell előtte! – nyüszögtem
- Én nem bírom követni a nőket – rázta meg a fejét és bement az étterembe
Képtelen vagyok titkot tartani, annyira látszik rajtam, hogy rejtegetek valamit, hogy nagyjából 2 perc után kinyögöm, ha megkérdezik. Idegesen topogtam a bejárat előtt és rágyújtottam még egy cigire, miközben Mike-ot tárcsáztam.
-Szia cicu, mizu? – szólt bele vidáman
- Gáz van, Jared testvére elmondott nekem egy titkot, amit tuti nem fogok tudni magamban tartani
- Mit?
- Az anyjáról valamit
- Hát ha fontos, akkor mondd el neki szerintem. Épp elég, hogy az egész családja hülyére veszi, nem kell még neked is. Leplezd csak le anyóspajtást, azt mondtad amúgy is gecizett veled
- Tényleg bunkó volt, de Jared nagyon odavan érte, tuti el se hinné nekem, azt mondaná, hogy be akarom mocskolni
- Nem tudhatod mit mondana, ne gyárts elméleteket
- Minden oké? – karolt át hirtelen Jared
- Öhmm persze, várj egy kicsit… Mike, most mennem kell, majd beszélünk, szia – köszöntem el tőle
- Nem tudtam már hol vagy
- Csak Mike-kal beszéltem – mutattam fel a telefonomat
- Mi volt Shannon-nal?
- Megbeszéltük a dolgokat – rugdostam a földet
- És mi volt a gond? Mondjad már Noa, az agyamra mész
- Semmi különös, még amikor nálam volt mondtam valamit, amit félreértett. Lényegtelen –füllentettem mosolyogva
Pár vaku villant mellettünk, néhány paparazzi megtalált minket, úgyhogy visszasiettünk az étterembe, ahol szerencsére nem traktáltuk a többieket a veszekedésünkkel.
Shannon rám villantotta a szemét, amikor visszaültünk, én pedig finoman megráztam a fejemet, jelezve, hogy nem mondtam el a testvérének. Az este további részére nem nagyon emlékszem, csak a tányéromat piszkálgattam és gondolkoztam. Shannon volt az egyetlen, aki egyedül érkezett, Emma is hozott valami pasit és Tomo is a barátnőjét. Jared keze vagy a combomon pihent vagy a vállamat cirógatta, szóval aranyos volt, de a szemében láttam, hogy a kinti beszélgetésünknek még lesz folytatása.
-Hozzám megyünk? – kérdeztem vacsi után
- Bocsi, de most hazamegyek inkább. Fáradt vagyok
- Nekem is van ám ágyam
- Tudom életem, de most egyedül szeretnék lenni
- Ez az utolsó estéd Los Angeles-ben! – nyafogtam
- Tudom, de ma tényleg nem megy, fáradt vagyok
- Pff.. meg fáj a fejed, mi? – ironizáltam és elengedtem a kezét
- Ne sértődj már meg ezen
- Nem sértődöm meg, csak a utálom, hogy mindig az van, amit te akarsz. Egy kapcsolatban ketten vannak. Csak szólok – szálltam be a leintett taxiba és ott hagytam Jared-et, aki köré megint fotósok gyűltek
Lehet, hogy kicsit túlreagáltam a dolgot, de nem érdekelt. Lány vagyok, belefér. Elég sok hiszti volt mostanában, nem vagyok ilyen, de Jared még mindig ki tudott hozni a sodromból szerelem ide vagy oda. Stresszes voltam a meló miatt is, kijött az első szám, de nem vitték úgy a lapot, ahogy vártam. Az online újság épp csak beindult, annak viszont szépen nőtt a látogatottsága, de tuti fel kell vennem még 2-3 írót.
Az ágyban laptopoztam még egy kicsit, majd kimentem az erkélyre cigizni és néztem, ahogy szakad az eső. Imádtam az ilyen időt, mindenki hülyének nézett, amiért nem a napsütésre virultam ki, mint a normális emberek, hanem az esőre. Vacogtam, de jól esett kicsit elszakadni a saját gondolataimtól.
Távolról hallottam, hogy zenél a telefonom, de nem tudtam hogy álmodom-e vagy tényleg valami elvetemült hív hajnalban. Nagy nehezen kinyitottam a szememet, de most megnéztem, hogy ki hív mielőtt felvettem. Kieran óta kerülöm a tiltott számokat.
-Jared? Baj van? – nyöszörögtem
- Gyere ki, itt vagyok a ház előtt
- Szakad az eső
- Tudom, azért. Várlak – nyomta ki
Felhúztam egy pulcsit és valami cipőt, majd levánszorogtam a lépcsőn. Kint állt bőrkabátban, csuromvizesen és indokolatlanul nagy mosollyal.
-Na mi az? – fontam össze a karom magam előtt
Jared közelebb lépett és se szó se beszéd megcsókolt. Az esőben még intenzívebb volt az illata, a mozdulatai ugyanolyan szenvedélyesek, mint máskor, a szemeiben levő csillogás pedig megmagyarázhatatlan.
-Öhmm… oké – mosolyogtam rá zavartan, de újra az ajkaimra tapadt
Nem tudtam mire fel ez a szavak nélküli „párbeszéd”, bár nem volt rossz.
-Köszönöm – döntötte a homlokát az enyémnek
- Mit?
- Hogy nem nézed el minden nagyképű, egoista hülyeségemet
- Hmm… nagyon szívesen. Nem vagy ehhez szokva, mi?
- Nem igazán… csak anyukám ilyen – mondta mosolyogva
Összeugrott a gyomrom, amikor szóba került a mamája, de próbáltam mosolygással leplezni.
-Na, akkor itt volt az ideje, hogy találkozzunk
- Szerintem is. Felmegyünk? – bökött a lépcső felé
- Nem vagy fáradt? – ironizáltam, de már húztam is magam után
Imádtam, hogy szó szerint az éjszaka közepén is ki tudta hozni belőlem a vadmacskát, aki úgy szaggatta le róla a ruhát, mint valami elmebeteg. Ahogy zihált, a fülembe sugdosott és csókolgatott, szerintem egy kőszobor apácát is felélesztett volna.
Már pirkadt, mire kezdtünk elfáradni az egymás kényeztetésében, úgyhogy aludtunk néhány órácskát, majd ő haza én pedig dolgozni indultam. A lapok természetesen velünk voltak tele, de már nem tudott érdekelni, mert méterekkel a föld felett jártam. Estére megint valami puccos nyavalyára kellett mennünk, utána pedig ők repültek vissza New York-ba koncertezni. El tudtam volna jobb programot is képzelni az utolsó napunkra, de fáradt voltam a veszekedéshez, úgyhogy szó nélkül öltözni és sminkelni kezdtem, amikor hazaértem. Megint ugyanaz volt a menetrend. A nagy fekete kocsi mindkettőnket felveszi, gyengéd érintések odabent, majd pózolás a fotósoknak, nekem unalmas pezsgőzés, míg neki kötelező bájolgás a vendégekkel. Az volt az egyetlen szerencsém, hogy megint ott volt Charlie Sheen aki elszórakoztatott. Fájt a hasam a sok nevetéstől mellette, pedig most szerintem „csak” részeg volt.
-Találkoztunk már, ugye? – kérdezte meg úgy fél órányi beszélgetés után
- Hát igen, pár napja, ugyanilyen sznob bulin
- Tudtam én, na elmegyek egy kis „friss levegőt szívni”. Jössz?
- Öhmm… fűre gondolsz?
- Az is van, de én már kinőttem az belőle - nevetett fel, majd elindult egy privát helyiség felé
Körbepillantottam Jared után kutatva, de nem láttam sehol, úgyhogy követtem az ördögöt a pokolba. Tudtam, hogy nem nézné jó szemmel, azt is utálja ha simán cigizik vagy iszok, mivel ő elég mértéktartó mindenben.
A kezembe nyomott egy zacskó füvet és dohányt, ő pedig az asztalra szórt egy adag fehér port, majd csíkká igazítva felszívta azt. Amíg ő szipogott, én megsodortam a cigit, majd hátradőlve beleszívtam, hogy kicsit ellazuljak végre. Egymással szemben lévő kanapékon feküdtünk, néha-néha felröhögtünk, de amúgy csak élveztük a drogok bénító hatását. Néha mintha csörgött volna a telefonom, de nem voltam biztos benne, meg amúgy is hamar átalakult a zene valami puha burokká, ami körülvett. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de egyszer csak kivágódott a szoba ajtaja és megjelent a baromi dühös Jared.

3 megjegyzés:

  1. Helló Zazi!
    Noa füvezik??? na de kérem mi ez a kicsapongó élet??? Hmm... baj lesz itt még ebből, az az érzésem.
    Amúgy nagyon jó rész volt, látod a sok inspiráló kép. :D Imádom ezt a kis macska-egér játékot Noa és Jared között. És olyan aranyos volt az esőben... *-* hát elolvadtam. Nah meg a forró jelenetek...juuj :D <3
    Nagyon meglepődtem Shannon titkán, álmomban sem gondoltam volna, illetve az anyjuk titka. Hát ennek is lesz következménye, főleg ha Noa elkotyogja. Én sem bírnék ilyen dolgot magamban tartani, meg amúgy is joga van tudni.
    Van egy új kedvenc mondatom: "Leplezd csak le anyóspajtást, azt mondtad amúgy is gecizett veled."
    Annyira nevettem rajta :'DD
    Jó rész volt nagyonnagyon :D
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  2. MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!
    Amúgy szia Zazi :D
    Jaj,mért érnek ilyen hamar véget a fejezetek?? :( Bár inkább én vagyok telhetetlen...de ez a Te hibád,túl jól írsz :P
    Nyuszitól olvadoztam rendesen,ahogy kell :D Imádok minden kis momentumot,amiben szerepel,főleg most,hogy már szerelmes a nyulambulam...mert ugye ez szerelem,még ha ő maga nem is jött még rá :D
    Úgy látszik,hogy Pixie-vel nem jött be a tippünk,miszerint Shannon beleszeretett Noába (Pixie,nekünk nem szabad lottót föladnunk :D )
    Szerintem te valamiért nem szimpatizálsz Mama Leto-val,csóriból ördög lett :D
    A kedvenc részem mindenképpen a Mike-al való telefonbeszélgetés volt...Istenem,azok a beszólások XD
    Nagyon-nagyon jó fejezet volt ez is :)
    Türelmetlenül,falat kaparva várom az új részt-remélem,hogy nagyon hamar jönni fog ;)
    Puszika :*

    VálaszTörlés
  3. Szia Zazi!

    Imádtam!!
    Szeretem, hogy olyan édesek aranyosak, de mikor minden rendben akkor is önmaguk, nem változik meg a személyiségük. Ami nekem általában sose megy, hogy meghagyjam őket maguknak, akkor is ha szerelmesek. De te olyan jól hozod ezt, hogy le a kalappal!! Félek ettől a titok dolgotól, főleg ha Jared majd megtudja, hogy Noa már ő előtte is tudta. És itt a végén. Ajjaj Jared nagyon pipa!
    A legjobban mégis a stílusodat imádom és a dumákat, amiket a szájukba adsz. Annyira Zazis!! <3
    Ezeken majdnem megfulladtam:
    "viszont Shannon továbbra is úgy nézett rám, mint egy marék hernyóra."--- elképzeltem, Shannon h nézhet egy marék hernyóra XDDD
    "Leplezd csak le anyóspajtást, azt mondtad amúgy is gecizett veled" kééééész XDD
    Ilyet csak te tudsz!
    És mikor Jared ázott az esőben és megköszönte, hogy Noa nem nézi el minden hisztijét. <3 <3
    Várom a folytatást!!!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés