2012. május 17., csütörtök

Előzetes :)



"-Ezt most komolyan mondod? Fű? Baszd meg Noa! – ráncigált fel a kanapéról, mintha legalábbis az apám lenne
- Hagyjál békén! – nyújtóztam össze-vissza a karjai közt vihogva
- Ezt komolyan nem hiszem el… hogy hozhatsz ilyen helyzetbe?
- Senki nem kérte, hogy ments meg. Menjél a fenébe! – dőltem vissza 

Charlie összeszűkült szemekkel nézte a kettősünket, néha felmordult, helyezkedett, röhögött, morgott, de legalább nem szólt hozzánk

-Noa, szedd össze magadat, mert esküszöm itt hagylak ezzel a narkóssal
- Ott az ajtó – mondtam flegmán és lerúgtam a magas sarkúmat
- Úgy viselkedsz, mint egy ostoba tinédzser
- Bocs, hogy nem vagyok elég érett neked – ironizáltam

Jared vágott egy undorodó fejet, aztán úgy bebaszta  maga után az ajtót, hogy még ilyen kábultam is fejbe vágott a hangja.
-Szard le szépségem, karolt nyelt dísz buzi – szólalt meg szerintem percekkel később Charlie
- Az hát – nyögtem és ülő helyzetbe tornáztam magamat, hogy még egy cigit sodorjak magamnak
Elvesztettem a fejemet, azt se tudom hogy keveredtem haza, de égtelen dörömbölésre keltem a korom sötét szobában. Laposakat pislogva próbáltam picit észhez térni, elmásztam az ajtóig, majd átestem valakin. Charlie szmokingban feküdt a nappaliban, félig egy fotelban, félig az ajtóm előtt. Arrébb rugdostam a lábát, hogy meg tudjam közelíteni az ajtót, de kár volt…"

1 megjegyzés:

  1. ajjajjj, tudtam hogy baj lesz!!!
    akarom mégmégMÉG!!!
    Ez így nagyon nem fer Zazi, csak mondom... :P :)
    ahhj most olyan kíváncsi lettem, hogy muszáj vagy 20 képet megnézzek Nyusziról, le kell magamat nyugtatni!!! <3 :P :D

    VálaszTörlés