2012. június 4., hétfő

Előzetes:)



Természetesen dugóba kerültem, de hát nem is New York lenne, ha simán eljutnék A-ból B-be. Amint a házhoz értem, ráfeküdtem a csengőre, de csak percek múltán szólalt meg a berregő hang és nyílt ki az ajtó. Felrohantam a lépcsőn, majd berontottam a lakásba. Nara a kanapén fetrengett, a lába a támlára támasztva, a feje lefelé lógott és egy sörösüveggel játszott.
-Nara? – léptem közelebb
Borzalmasan nézett ki. Kócos haj, fekete szemek, szürke bőr, cserepes ajkak, ráadásul rettenetesen le volt fogyva. A legijesztőbb viszont az a rengeteg tű nyom volt, amik a kezein éktelenkedtek.
-Mi a fenét műveltél? – rogytam le elé a karját forgatva
Hirtelen fordult meg és tornázta magát ülő helyzetbe, majd rémülten rám nézett és csapkodni kezdett össze-vissza, mintha el akarna kergetni. Próbáltam lefogni, de karmolászott, rugdosott és egyszer meg is harapott. Nem tudtam mit vett be, azt se hogy hogy kezeljem, úgyhogy jobb ötlet híján bevonszoltam a fürdőbe és ruhástul belöktem a hidegvíz alá. Kicsit mintha tisztább lett volna utána, legalábbis együttműködőbb volt és megitta a kávét, amit elé tettem.  Lassan indulnom kellett volna a reptérre, de ilyen állapotban nem hagyhattam ott, ráadásul nem is tudtam, hogy kit hívhatnék át hozzá későbbre. Vacogott, amikor az ölembe húztam és a haját simogatva nyugtatgatni kezdtem. Semmi értelmeset nem mondott mióta rárontottam, hiába beszéltem hozzá. Nem akartam orvost hívni, mert ki tudja mi vett be és mi minden van még a lakásban, úgyhogy én próbáltam magához téríteni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése