2012. február 28., kedd

Előzetes :)


Sziasztok!
Először is köszönöm a kommenteket. nagyon. :D
Másodszor ezért kaptok egy kis előzetest és egy durván jó videót, amit ugyan nem én csináltam, de megéri megnézni... :D

"-Le akarták szedni rólam a pólót – mutatta fel lihegve a szétszaggatott fekete ujjatlan ruhadarabot, majd újra inni kezdett

- Teljesen őrült vagy – néztem végig rajta mosolyogva

Tiszta folt volt mindkét karja, a szétszakadt felsője miatt pedig az egész teste látható volt. Izmos kar, keskeny csípő és szálkás felsőtest. Nem túl férfias, de mégse tudtam levenni róla a szememet. Ne bámuld már, te idióta!- szóltam magamra

-Kéne egy másik trikó. Mindjárt jövök – nyomta a kezembe az üvegét és már ott se volt"


1-2 napon belül jön a teljes rész!

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hogy én ezt még miért nem láttam???
    Hurricane a kedvenc dalom tőlük, youtube-on ahányszor hallgatom az élő előadást mindig beleborzongok. A klippet sose értettem igazán, de most ezzel a videóval tisztább. Köszönöm. :D Jajj imádom Jared-et, annyira szenvedélyesen csinálja, annyira teljesen beleteszi magát. :D Imádom a pasast.
    A részlet nagyon felcsigázott, szakadt trikó hmm először azt hittem arról lesz videó. XD Ne álmodozzam mi? :D :D Nagyon várom a folytatást!! Még egyszer köszi az ajándékot. :)
    puszi
    Pixie

    VálaszTörlés