2012. január 27., péntek

6. Nem is én lennék...


Most már van időm írni, úgyhogy itt is vannak a jómadarak :D puszik.
ja és kicsit 18+ ;)



Nagyjából 3 centire voltunk egymástól, éreztem az orrából kiáramló levegőt, a szívem pedig olyan hangosan dübörgött, hogy szerintem ő is meghallotta. A keze továbbra is a csípőmön pihent, de az istenért nem mozdult vagy éppen szólalt volna meg.

-Jól érezted magad? – kérdezetem totál idiótán, csak hogy ne legyen akkora csend

- Igen, nagyon. Remélem megismételjük még – suttogta

- Miért beszélsz ilyen halkan? – mosolyodtam el

- Sötétben mindig suttogok, nem tudom miért


Nem tudtam mi tévő legyek, nem akartam összekavarni vele, pláne így, hogy elmegy, de annyira vonzottak az ajkai, hogy az már fájt.

-Noa… én… szóval hidd el, hogy veled akarok lenni - makogott pár perc után

- Hmm… oké

- Jajj baszki… úgy értem, hogy baromi vonzó vagy és imádok veled lenni, de semmi értelme nem lenne most összegabalyodnunk. Fontosabb vagy annál, mint hog

y egyszer dugjunk és annyi. Érted mit akarok?

- Igen, persze. Hülyeség volt, hogy marasztaltalak – ültem fel az ágyban

- Nem, nem. Akkor nem érted – hajolt mögém

- Nem tudom mennyi időre megyek Japánba, az is lehet, hogy pár hét után hazajövök. Mi lenne, ha… tudod…megpróbálnánk.

Kitágult szemekkel néztem rá, egészen addig azt hitte

m, hogy le akar rázni, de e helyett pont hogy össze akart velem jönni.

-Távkapcsolatot akarsz vagy csak egy jó indokot, hogy lefektess? – vontam fel a szemöldököm mosolyogva

- Az egyikből következik a másik – felelte vigyorogva, mire hozzávágtam egy párnát

- Na de most komolyan Noa. Mit gondolsz?

- Nem is tudom. Nekem soha nem jött be ez a skype-on tartjuk a kapcsolatot dolog

- Egy próbát se ér meg?


- Figyelj Kieran, te mondtad, hogy mindenféle csajjal összeszűröd a levet az utazgatásaid közben. Miért lenne ez most másként?

- Mert azt mondom – közölte magától értetődően

- Aham… Mi lenne ha visszatérnénk erre miután hazajöttél?

- Nem akarom, hogy közben valaki levadásszon téged – magyarázta miközben mindenféle mintát rajzolt a hátamra

- Nem vagyok nyúl, hogy levadásszanak – fintorogtam

, amin persze jót derült

A térdemet átölelve ültem az ágyon és agyaltam a hallottakon, miközben ő mögöttem ült, fejét a hátamnak döntve. A szívem igent mondott volna, de az agyam sikítva tiltakozott. Csak a szokásos Noa féle balfaszság.

Kieran nem szólt semmit, gondolom a válaszomra várt, de különböző cselekkel azért rendesen hatással volt rám. Például el kezdte puszilgatni a vállamat és a nyakamat, miközben végig simított gerincem vonalán. Egy pántos trikó volt rajtam, úgyhogy a tetoválásomhoz is hozzáfért, sokáig el is időzött rajta, amivel totálisan az őrületbe kergetett. Gondolkodni persze már rég nem tudtam, helyette a fejemet hátravetve élveztem, ahogyan kényeztet.

-Ez így baromira nem ér, remélem tudod – nyögtem miután


szembefordított magával

- Ha éppen tudni akarod, te is kikészítesz engem – lehelte a fülem mellett

Itt pattant el nálam a cérna. Utánam az özönvíz jelleggel a tarkójánál fogva magamhoz húztam, hogy végre megcsókolhassam. Belemosolygott a hevességembe, de hamar felvette a tempómat és már ő döntött hátra az ágyra, majd tornyosult fölém. Az egész testem bizsergett, ott csókoltuk és simogattuk egymást, ahol csak lehetett, ráadásul róla már a trikó is lekerült. A karmai elég izmosak voltak, de volt egy ki hasa, amit imádtam, ráadásul őt tényleg akartam, nem úgy mint annó pl. Milo-t. Azt hittem felrobbanok, annyira vágytam már rá, de ő továbbra is csak simogatott, csókolt, viszont egyre hevesebben. Szeg

énynek már most össze-vissza karmolásztam a hátát, de valahol muszáj volt levezetnem a bennem tomboló indulatokat. Hirtelen helyet cseréltünk, végre én voltam felül, ezzel is „kínozva” őt. Lassan köröztem a csípőmmel az ölében, mire türelmetlen morgások hagyták el a száját és a derekamba vájta a körmeit. Lehajoltam hozzá egy újabb csókra, ami csak még tovább fokozta a vágyát. Rólam is lehúzta a felsőmet, majd a hátamra döntött és a bugyimtól is megszabadított. Szerintem mindketten elégnek ítéltük az előjátékot, mert pillanatokon belül már bennem volt. Egyszerre nyögtünk fel, majd a kezdetben lassú mozdulatok egyre gyorsabbá és akaratosabbá váltak. Egyikünk se bírta sokáig az édes kínzást, pár percen belül ránk szakadt az ég az összes csillagával együtt.

-Noa… mennem kell – simogatta meg Kieran reggel az arcom

Álmosan pislogtam először rá, majd az órára, utána megi

nt rá.

-Még csak 7 óra van, ráadásul karácsony. Hova mész ilyenkor? – tornáztam fel magamat

- 8-ra az orvosomnál kell lennem, csomó oltást kapok az utazás miatt

- Hát jó – motyogtam legörbült szájjal, mire az állam alá nyúlt és megcsókolt

- Este még átugrok, jó?

Némán bólintottam, majd kikászálódtam az ágyból, hogy kikísérjem.

-Ugye nem gondoltad meg magadat? – kérdeztem fé

lve

- Jaj dehogyis. A tegnap éjszaka csak megerősített – somolygott és a derekam után nyúlt

- Akkor jó. Na tipli, nehogy aztán elkapj valami Japán nyavalyát – mosolyogtam fáradtan

- Este jövök – nyomott egy puszit a számra és ott se volt

Nagy ásítások közepette visszacsoszogtam a szobámba és bedőltem az ágyamba. Valamikor dél körül keltem a telefonomra, amin Ruby neve villogott.

-Na milyen volt a vacsi? – kérdezte izgatottan

- Hello neked is – motyogtam kábán


- Húú, szex volt – közölte

- Ezt meg honnan tudod??

- Hát ha eddig aludtál, akkor valami nagyon kifárasztott az éjjel

Gőzöm sincs honnan érez rá ilyen dolgokra, de ez már nem az első alkalom volt.

-Találkozunk egy kávéra? Elmesélek mindent

- Simán. 1-kor a Monroe-ban?


- Legyen inkább 2. Még össze kell kapnom magamat

- Jó, de fél 4-kor föl kell szednem Ben-t az oviból

- Oké. Puszi – nyomtam ki a telefont és visszadőltem az ágyba

Igazából ki kellett volna ugranom a bőrömből örömömben, de valami mégse volt okés. Nem akarom Japánt. Tuti összeakad valami vágott szemű bigével, aki elcsavarja a fejét. Az este után tudom mekkora igénye van a szexre, esélytelen, hogy hetekig kibírja. Folyton ezt csinálom…

Kedvetlenül ballagtam a kávézó felé, ahol Ruby már mindent tudóan vigyorgott rám.

-Na mi ez a fej drágaság? Nem teljesített jól a pasi? – vágot


t egyből a közepébe, én pedig mesélni kezdtem

- Teneked mi a fasz bajod van? – kérdezte a végén felháborodva

- Az a bajom, hogy minek kellett még a hülye Japán előtt ezt csinálnunk?

- Azért baszki mert nem akarja, hogy mással legyél. Hidd el, hogy ő se fog félrekefélni

- Honnan tudod ilyen biztosan? Alig ismered

- Annyit tudok róla, hogy normális srác. Hagyd abba a

folytonos aggódást. Totál tönkreteszed az egész izgalmát és hangulatát – rázta meg a fejét dühösen

Ruby kezdett olyan lenni nekem Frisco-ban, mint Nara otthon, amit nagyra értékeltem. Most is igaza volt, hogy helyrerakott.

-Jó, tudom, hogy igazad van

- Na azért. És ne csak mondd, hanem hidd is el. Mikor utazik?

- Holnap, de este még találkozunk – mosolyodtam el rá

gondolva

Annyit nyavalyogtam, hogy máris idő volt, úgyhogy együtt elmentünk Ben-ért az oviba, majd én haza ők pedig Ruby férjéhez az irodába.

Kieran 8 óra körül esett be, teljesen kimerülve, mivel egész nap rohangált és intézkedett, ráadásul még be se pakolt rendesen.

-Bocs hogy csak most, de kiderült, hogy valami nincs rendben repjegyemmel, és karácsony lévén alig dolgozott valaki. Vagy 2 órán át dekkoltam abba szaros utazási irodában

- De már minden oké? – kérdeztem bár önző módon egy „n

em”-nek örültem volna a legjobban

- Igen, holnap 11-kor megy a gépem – bólintott és elterült a kanapémon

Zavartan ácsorogtam előtte, totál idiótán éreztem magamat, aztán mosolyogva maga mellé húzott.

-Mit csináltál ma?

- Hmm… nem sokat. Találkoztam Ruby-val, utána megírtam a

z egyik cikket, ami a következő számba megy. Kb. ennyire voltam képes. Holnap reggel pedig megyek haza.

- Gondolom kivételesen nem a körömlakkok titkairól beszéltetek Ruby-val – röhögcsélt mögöttem

- Nem, tényleg volt más témánk. Tudod kezdünk áttérni a hajfestékekre

- Na de most komolyan. Tudom mennyit számít neked a véleménye, úgyhogy érdekel, hogy van-e félnivalóm vagy nincs


- Drágám, szerinted ha bármi rosszat mondott volna rólad, akkor most itt lennénk? – ültem fel grimaszolva

- Ki tudja. Lehet, hogy valami hosszú távú tervet eszeltetek ki

- Hát te hülye vagy – állapítottam meg, majd inkább megcsókoltam, hogy elhallgatassam

Ruby-nak igaza volt, túlkombináltam ezt az egészet. Kieran jó srác és nem lesz semmi gáz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése