2013. január 28., hétfő

OFF- Díjak

Kicsit csalok és összevonom a két díjat. A lényeg, hogy nagyon köszönöm Kinga és Kesha :)




11 dolog rólam


1. Imádok főzni

2. Idén végzek az egyetemen
3. Most tanulok autót vezetni
4. Nagyon szeretek utazni és szerencsére már sok elképesztő helyen jártam
5. Van egy bátyám, aki Amerikában él, ösztöndíjas, de nem sokára hazaköltözik végre <3
6. Éjjeli bagoly vagyok
7. A Beatles-t semmi nem übereli nálam
8. A kutyám azt hiszi magáról, hogy macska
9. Szeretek futni
10. Hajlamos vagyok lustaságra
11. Mostanában sokszor előfordul, hogy "lemegyek egy sörre" aztán reggel kászálódok haza a szégyen menettel 

Feltett kérdések


1. Kedvenc film?

Sok van: Walk the line, London bouelvard, August Rush. Inkább sorozatos vagyok

2. Kedvenc zene?

Az meg még ezerszer több. Meghallgatok mindent, ami jó. Mostanában a The Gaslight Anthem van soron

3. Mióta írsz blogot?

Szerintem kb. 3 éve. Talán 4. 

4. Kedvenc blog?

Kesha Elbaszott szerelme :)

5. Általában hogy látod a poharat?

Tele

6. Hány nyelven tanulsz?

 Angol és olasz. 

7. Kedvenc tantárgy?

Médiapszichológia

8. Kedvenc előadó/együttes?

Fiatal koromban Lovasi volt. Most is ő. Együttes pedig rengeteg sok van.

9. Hány éves vagy?

22 és egy pici

10. Voltál már szerelmes?

Igen

11. Kedvenc idézet?

"You can let yourself go as long as you can get youself back" Mr. Jagger



1 megjegyzés: