2012. szeptember 30., vasárnap

42. Rossz helyen, rossz időben

Nehezen ugyan, de megszületett ez a rész is... Csak nektek csak most egy kis Jared szemszöggel:) puszii


„Egy idióta voltam, amiért hagytalak elmenni… Van rá mód, hogy valamikor lássalak és beszéljünk?” – olvastam újra és újra, egyre dühösebben
-Nem, bazdmeg! Kurvára nincs rá mód, hogy megint felforgasd az életemet a semmiért, mert biztos vagyok benne, hogy most se lenne semmi köztünk – magyaráztam a képernyőnek, miközben fél szemmel a száma után kutattam a telefonomban
- Mi a fenét akarsz, Dave? – estem neki, ahogy felvette
- Hé-hé, ácsi. Mi bajod van?
- Az, hogy végre sikerült túllépnem rajtad, találtam valakit, aki szeret, és akiért én is odavagyok, de neked tönkre kell basznod mindent, ugye?! – kérdeztem indulatosan egyre növekvő gombóccal a torkomban
- Szólalj már meg – könyörögtem pár pillanatnyi csend után
- Nem akartam, hogy ez legyen Noa. Én csak találkozni szerettem volna veled, mert hiányoztál és boldog voltam, hogy újra láttalak. Tudom, hogy van valakid, úgyhogy bocsánatot kérek, ha belerondítottam a kapcsolatotokba, de nem tudtam megállni
A francért kell most is ilyen udvariasnak lennie!
-Pontosan tudod, hogy mennyire szarul voltam annó, amikor ez az egész kibukott… Miért akarod újraindítani ezt a lavinát?
- Nem akartam, pont ezért nem is kerestelek. Időt akartam adni mindkettőnknek, hogy lecsengjen ez a vonzalom és úgy tűnik, most fordult a kocka.
-Hogy érted ezt? – kezdett el újra kalapálni a szívem
- Pontosan tudod, hogy értem
- Én szeretem Jared-et – nyögtem, de az agyamat már rég elborították a vele kapcsolatos emlékeim
- Tudom és most már azt is, hogy mit éreztél. Elég szar – nevetett fel keserűen
- Nem hiszem, hogy találkoznunk kéne
- Igazad van, ne haragudj
- Semmi gond. Szia – nyomtam ki én is
Hát ez még kellett a mai napomhoz. Mi az istenért van mindig minden több hónapos csúszásban az életemben?! Amikor nekem kellett, akkor ő nem akart engem, most meg fordítva van a dolog. Mert igenis fordítva van. Nekem nem kell David és kész. Pont. Jared ezerszer jobb.
Muszáj volt kikérnem valaki másnak is a véleményét a dologról, ezért felhívtam Narát, ő tudott minden mocskos kis részletet erről az egészről.
-Szia, ráérsz kicsit?
- Aham, mizu?
- Előbb azt mond, hogy veled mi a helyzet? Melózol?
- Ő ja – vihogta
- Be vagy tépve – állapítottam meg lerogyva az asztal sarkára
- Nagyon szép helyen vagyok – hallottam egy koppanás után, gondolom elejtette a telefont
- Nem hiszlek el
- Na bumm… nem érdekelsz különösebben
- Ezek után te se engem – nyomtam ki dühösen
Mindenkinek elment az esze ezen az elcseszett világon?!  Szarok az egészre én is, hazamegyek a lap meg olyan lesz, amilyen. Elküldtem a nyomdának a cuccot, mindenkit hazaengedtem én pedig jó pár üveg borral felszerelkezve hazavándoroltam. Ajtó bezár, telefon kikapcsol, cigi és bor az erkélyre készítve, zene bekapcsol. Jól eső borzongás futott végig rajtam az első korty bor után miközben hátradőlve fújtam ki a sűrű füstöt. Pár percre sikerült kiüríteni az agyamat és csak a várost bámulni, de utána pofátlanul bekúszott az agyamba egy csomó idegesítő dolog, amiket csak töménytelen alkoholfogyasztással tudtam eltüntetni. Egy idő után már úgy ittam a bort, mint a vizet, de jól is éreztem magamat. Nem piszkálta az agyamat egy pasi se, az újság is hidegen hagyott, Narát pedig akarattal elnyomtam. Egy kis fűvel még meg lehetne spékelni a dolgot, de akkor jelest kapnék képmutatásból
-El kéne menni táncolni – világosodtam meg egy újabb nagy korty után
Ügyetlenül próbáltam bekapcsolni a telefonomat, de az istenért nem sikerült eltalálnom a kódomat, úgyhogy a sarokba dobtam és a géphez indultam. Írtam pár embernek, akiket el tudnék viselni az este, majd újabb cigik közepette készülődni kezdtem. Kicsit rövid, kicsit picsás, de ez van. Ki kell használni a jó időt.
A csajokkal egy közeli kocsmában találkoztunk, szerencsére mindannyian lelkesek voltak és mire odaértem már jó pár feles pohár figyelt az asztalon.
-Na mindjárt csatlakozom, csak hozok egy kört – táncoltam oda hozzájuk, majd 1-1  puszi után visszaindultam a pulthoz
A hely természetesen tele volt, de a szokásos trükkel pillanatok alatt sorra kerültem.
-Mit adhatok a szép hölgynek? – hízelgett a cuki csapos srác
- 4 tequilával levennél a lábamról – pillogtam rá
- Neked bármit gyönyörűm – harapott az alsó ajkába majd kitöltötte a piákat - Ha megígéred, hogy visszajössz még, akkor ezt a kört én állom
- Áll az alku- kacsintottam rá belül pedig jót röhögtem. Minden pasi ugyanolyan
- Ingyen pia – toltam a csajok elé a poharakat, akik már meg se lepődtek a dolgon
Többszörösen is betartottam az ígéretemet, elég sokszor visszatértem a kis göndör fürtös csapos srácomhoz, akivel szemérmetlenül flörtöltem minden alkalommal.
-Mi lenne, ha kicsit itt buliznál velem? – hajolt közelebb
- Szomorúak lennének a barátnőim
- Az a 3 barna csaj? – bökött az asztalon vonagló lányok felé
- Igen – bukott ki belőlem a nevetés
- Azt kötve hiszem, na gyere – nyúlt át a pult felett és egészen a végéig húzott
- Neked dolgozni kéne a lányok szédítése helyett – okoskodtam a poharamat markolászva
- Vannak elegen és csak téged szédítelek – hajolt vészesen közel
- Nekem barátom van
- Itt? – kérdezte pimaszul
- Nem, de attól még szeretem
- Ezt nem kétlem, de valamiért lejöttél ide a barátnőiddel és leittad magad
- Besokalltam- adtam meg az egyszerű választ
- Ezen akarok könnyíteni – súgta közvetlenül a fülembe és harapdálni kezdte a fülcimpámat
Szinte a karjaiba olvadtam és hagytam, hogy kényeztessen, ahogy csak akar. Az alkohol teljesen elborította a tudatomat, nem tűnt nagy dolognak követni őt a raktárba és azt sem, hogy viszonozzam a szenvedélyes csókját. A tarkómnál fogva húzott magához és percekig nem engedett el. Nem volt robbanás, a gyomrom kicsit bizsergett, de semmi nem volt Jaredhez képest. Ő viszont nagyon belelendült, a gyomromig dugta a nyelvét én meg majdnem megfulladtam már a végén.
-Hé-hé-hé nyugi – toltam el
- Elmenjünk máshová? – kérdezte totál begerjedve
- Nem…nem akarom még jobban megcsalni a pasimat – tértem kicsit észhez, bár így is nagy volt a csábítás
- Szard már le, fiatal vagy és a pasid volt olyan idióta, hogy egyedül engedett el bulizni. Az ő hibája
-Ó, életem ha minden ilyen fekete és fehér lenne, akkor mindenki boldogan élne ezen a kibaszott világon – nevettem fel, mire ő megint lekapott
- Veszettül kívánlak – mormogta a számba és nekem nyomta a feszülő ágyékát
- A nevedet se tudom – nyögtem gyengén
- David – mondta türelmetlenül és folytatta a nyakam szívogatását, én viszont úgy éreztem, mint akit fejbe vágtak
Pillanatok alatt ellöktem magam tőle és kivágtattam a raktárból, egyenesen vissza a csajokhoz.
-Mehetünk táncolni? – kérdeztem öltözködve
- Persze – kapcsoltak azonnal és fél percen belül már ott se voltunk
A csók még nem megcsalás, nem is éreztem semmit – győzködtem magam a klub felé menet
-Nyugi, mi nem láttunk semmit – súgta Inez a fülembe
- Elbasztam, mi?
- Kicsit, de belefér – rántotta meg a vállát
- Így van. Nem mondom el neki, csak elfelejtjük és kész
- Helyes – karolt belém mosolyogva
Hiába a töménytelen pia, a jó hangulat és a jobbnál jobb zenék a klubban, semmi nem tudta kiűzni belőlem a lelkiismeret furdalást. Nem fogok tudni a szemébe nézni…

JARED

Megkönnyebbülten és vidáman indultam a srácokkal a díjátadóra, de persze leginkább Noa járt a fejemben. Mosolyogva pózoltunk a kameráknak és a rajongóknak, vagy száz aláírást kiosztottunk, fürödtünk a szeretetükben.
-Ez mindent megér – kacsintott rám Shannon és egy újabb cetlit firkantott alá
Hollywood színe-java megfordult a vörös szőnyegen, mi is felvonultunk, interjút adtunk és beszélgettünk a rég nem látott ismerősökkel. Egy valaki láttán azonban különösen nagy mosoly kúszott az arcomra. Scarlett észveszejtő volt, elegáns, kifinomult hölgyként sétált a hosszú bézs ruhájában, amit hosszan húzott maga után. A hófehér bőre és a vörös ajkai erős kontrasztot alkottak, természetesen minden szem rá szegeződött.
-Szia Jared – hajolt hozzám egy puszira
- Szia, gyönyörű vagy – néztem végig rajta már vagy tizedszer
- Köszönöm – sütötte le a szemeit
- Mennünk kell, de remélem hogy később összefutunk még
- Én is! – intett finoman, engem pedig Shannon behúzott a vetítős terembe
- Haver ezt sürgősen hagyd abba – morogta
- Mit?
- Pontosan tudod, de nézz hülyének
- Ja Scarlett? – böktem hátra, mintha most érteném meg mire gondolt
- Ismerem ezt a nézésedet, de ez csak és kizárólag Noát illeti meg, világos?
- Semmiféle nézésem nem volt, csak örültem, hogy találkoztunk. Ennyi. Egyébként meg én is láttam, hogy mit össze hadonásztál meg zagyváltál, amikor Lana felénk tévedt
- De nekem szabad, értsd már meg! Én azzal nővel flörtöltem, aki bejön nekem, nem pedig az exszemmel ország-világ előtt! – emelte fel a hangját, amire szinte soha nem volt eddig példa
-Ne oktass ki, semmi nem történt. Noa értelmesebb annál, mint hogy ilyenen hisztizni kezdjen
- Rendben, kíváncsi vagyok mondjuk, hogy te hogyan reagálnál fordított helyzetben – motyogta, miközben a műsorfüzetet lapozgatta
- Nem érted, hogy semmi nem történt? – ismételtem már halkabban, mert elkezdődött a gála, de ő csak legyintett
Nem igazán tudtam figyelni semmire, folyton tekintgettem és a szemem valamiért mindig a szőke nőkön állapodott meg. Jó volt őt újra látni, mégiscsak együtt voltunk egy jó ideig és baromi jól működött köztünk. Furcsa volt, de akaratlanul is összehasonlítottam őket, amiből Noa „jött ki győztesen”. Neki nem volt annyi allűrje, nem hisztizett feleslegesen és ideje is több volt rám. Ennek ellenére valószínűleg igaza van Shannon-nak és el kellene kerülnöm messziről. Én is kiakadnék, ha Noa valamelyik exével találkozgatna. Nem kell bolygatni a múltat.

NOA

-Azt hiszem én hazamegyek – kiabáltam Gemma fülébe
-Ne már, még csak most jöttünk – vigyorgott ugrálva
- Nem vagyok jól, holnap beszélünk – zártam le és egy puszi után ott se voltam
Hajnali 2 volt, Los Angeles csak úgy nyüzsgött a sok embertől és rendezvénytől. Az utak tele voltak taxikkal és nagyobbnál nagyobb limuzinokkal, amikből legtöbbször seggrészeg picsák üvöltöztek valami okosságot. Fájt a fejem és kavargott a gyomrom a sok alkoholtól, úgyhogy megálltam enni egy szelet pizzát, bár hamar beláttam, hogy nem volt túl jó ötlet. Rossz időben, rossz helyen. Mindig.


2 megjegyzés:

  1. Szia Zazim!!

    Micsoda feltételezés, hogy Nyuszimanó parkolópályára került!!
    Az előző fejezetnél sokkot kaptam, mondom ez a David nehogy itt bekavarjon, és mázsás súlyoktól szabadultam meg, hogy Noa ilyen okosan döntött. Nagyot nevettem, a másik Daviden. ÉS baromi jó ötlet volt Scarlettet belecsempészni!!! :D Na ezek után nagyon kíváncsi leszek, Noa mit alkot, és kivel, aztán elmondja-e a dolgot Jarednek, és vajon ő hogy reagál. Most csupa kérdőjel vagyok. :) Amúgy az a csók becsiccsentett állapotban még nem a világ vége. Reméljük Jared igazi nyuszimanó módjára fog viselkedni! ;)
    Szuper rész lett!
    puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Halihó!
    Na idáig is eljutottam.
    Szép-szép, jó-jó, izgi-izgi csak egy hatalmas baj van vele: rövid.
    Olvasnám én ezer évig, de hát tudom, hogy nem úgy megy az... (sajnos) :)
    No de, haladjunk sorban.
    Jared imádnivaló, tetszik, hogy játssza a hülyét (vagy lehet tényleg az) és próbál kacsintgatni a szabadság felé, aztán mindig rájön, hogy jó neki kapcsolatban élni és szeretem az ő szemszögéből olvasni a történetet, Shan örök szerelem lesz a történeted miatt az életemben, Noa néha jó nagy marha, de kifejezetten bírom, bár ez a csókolózunk a raktárban című történet nem volt kifejezetten okos ötlet és most finoman fogalmaztam...
    Viszont ha és amennyiben a következő részben (ami remélem jó hosszú lesz és már nem kell sokat várnom rá) megcsalja egyik a másikat, akkor nagyon nem leszünk jóban :)
    Csak így tovább, én tűkön ülök...
    Peace&Love
    Én :P

    VálaszTörlés